Bizde olmayinca altn vesayre hic sorun olmuyo))))
1 haftadır kitleme kararı aldim ve çok mutluyum.Esim askere gidecek diye misafir eksik olmuyor.Cocuk durmuyor bahanesiyle gelip odamda oturuyolardi eşyaları dolapları karıştırıp orası pis bilmm orası ney diye laf cikartiyolardi.Ozellikle aynı mahallede oturan görümcem.Bende bi haftadır kitliyorum.Cok huzurluyum.Bu arada birlik yasiyoruz
1,512,233 soru
24,666,634 cevap
367,023 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın