Ben çok konuşurum ama dır dır yapma huyum yoktur birseylere soylenen biri değilim ama çok konuşurum kimse olmasın yanımda sıkıldıkça birilerini ararım günde 5-6 telefon konuşması yaparım uzun şekilde konuşuruz annem babam halam eşim bazen yakın arkadaşlarım hepsini hergun sırayla ararım görüntülü çoğunlukla sanmıyorum tatlım psikolojik bir rahatsızlık olsa farkında olmazsın yapı meselesidir bence içinden gelmiyordur bence
1,512,209 soru
24,666,294 cevap
366,996 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın