0 oy
1,334 göst.
Diğer kategorisinde (193 puan) tarafından
kizlar salondami yatysnz yoksa yatak odasinda mi biz salonda yeryataginda yatyrz orda rahat edebiliyorum 

39 Cevaplar

0 oy
(8,381 puan) tarafından
Yatak odasinda canim.
-Reklam-
0 oy
(1,558 puan) tarafından
Yatak odasında 48 günlük bebgim var 
0 oy
(3,417 puan) tarafından
Yatak odası kızımı emzirirkende sırtıma yastık koyuyorum yaslanıp rahat rahat emziryorum sonra besigine koyuyorum
0 oy
(39,697 puan) tarafından
Yatak odasını sadece mevsim geçişlerinde kullanırız. Kışın salonda yer yatağında yatariz sobanın yazında havalar yavas yavas ısınmaya başlayınca yatak odasında yatariz. Yazın sıcak olur balkonda yatarız. Ilkbahar da yatak odasında yatarizm yani yilda sadece 2 3 ay kullanırız yatagi
0 oy
tarafından
Doğum yaptığımda kaynanam var diye oturma odasında yatıyodum. Bazende tv izlerken uyumak istefiğimizde koltuğu açar orda uyurur onun dışında hiç bir zmn 6atak odasını bırakmayın 
0 oy
(220 puan) tarafından
Tabiki salonda ahahahaah
0 oy
tarafından
Tabiki yatak odasında en rahat yer 
0 oy
(130 puan) tarafından
Geçen sene başka bir evde olduğu için salonda yatıyordum ama bu evde yatak odasında yatıyorum bütün doğalgazı açmışım vallahi
0 oy
(9,244 puan) tarafından
Yatak odamda yatıyoruz  . 
0 oy
(1,295 puan) tarafından
Yatagimdan baska yerde yatmiyorum cok uyaniyorum o zaman suan annem gildeyim duzgun uyuyamiyorum 
0 oy
(1,404 puan) tarafından
Yatak odasında tabiki. Ama eşim gececiyken kızımın odasına geçiyorum orda yatiyorum
0 oy
(712 puan) tarafından
Sonra o salondaki yatağı nasil kaldiriyorsunuz sürekli biri gelse öylece kalcaniz..

Satın yatak odasını o zaman o odaya yer yatağı yapın sizin yerinize yatak odası orda kendi uyumasın 
0 oy
(12,191 puan) tarafından

Yatak odasinda canım 

0 oy
tarafından
Eşim Totosunu çok sevdiği için salonda sobanın yanında uyuyo çocuklar kendi odalarında sıkı giydirip battaniye yorgan örtüyorum bende neresi denk gelirse son aylardayim kramp ve bel ağrılarım çok oluyor sabaha kadar evin içinde turluyorum 
0 oy
(34,524 puan) tarafından

Yatak odamdan başka yerde asla yatamam.


0 oy
(49,836 puan) tarafından
Tabiki yatak odasinda
0 oy
(317 puan) tarafından
Yatak odası cnm hep öyle oldu
0 oy
(2,250 puan) tarafından
yatak odam da rahat ediyorum tabiki 

ama şuan ısınmıyor küçük odada koltukta yatıyoruz 
0 oy
tarafından
O zaman yatak odası neden var neden aldınız ?

İlgili sorular

0 oy
10 cevap 458 göst.
9 Haziran 2021 Diğer kategorisinde Araz im Berfin im (284 puan) tarafından soruldu
+1 oy
5 cevap 291 göst.
0 oy
12 cevap 375 göst.
4 gün önce Alışveriş-Hediye kategorisinde Mys-2boys2girls (9,160 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 389 göst.

Kategoriler


1,512,173 soru

24,665,876 cevap

366,973 kullanıcı

...