0 oy
1,386 göst.
Aile & Aşk kategorisinde tarafından

Hanımlar  eşimin arkadaşı ve benim arkadaşım  tanişacaklar  abi İstanbul'dan gelecek  aslında cok kızgınım ama yinede birşeyler yapmak lazım  ( KIZGIN OLMA SEBEBİM   BUNLAR İLK TELEFON DA KONUŞMAYA BAŞLADILAR  GÖRÜŞMEK İSTEDİLER AMA BİZİDE İSTEDİLER  BENDE ARKADAŞIMA DEDİMKİ  BU HAFTA OLMASIN  ÇÜNKÜ  DAHA DÜN TAŞINDIM  ANCA EVİ DİZERİM  ÇOCUKLA  İNATLA BU CUMA ÇAĞIRDI ÇOCUĞU  ESİMDE BİRŞEY DİYEMEDİ  TAMAM BUYUR GEL DEDİ ) 


1  MERCİMEK ÇORBASI   

2  PİRİNÇ PİLAVI 

3  KIRMIZI ETİ GÜZEL HAŞLAYIP KAVURUCAM 

ORTAYA DA SALATA  İLE KIRMIZI BİBER  YOGURTLARİM   


VİŞNE SUYU BİDE AYRAN YAPARIM  


ÇAYIN YANINA  DA ÇEREZ KOYARIM DİYE DÜŞÜNDÜM   


AKLİMA BASKA BİRŞEY GELMİYOR  


21 Cevaplar

0 oy
(6,078 puan) tarafından
Bence menu iyi arkadaşında tatlı getirsin :D
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 118 göst.
0 oy
0 cevap 85 göst.
10 Mart 2026 Yemek-Tarifler kategorisinde Rmak2 (419 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 446 göst.
12 Şubat 2026 Yemek-Tarifler kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 188 göst.
4 Şubat 2026 Diğer kategorisinde Busraaaaaaaaa (9,473 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,541 soru

24,670,539 cevap

367,232 kullanıcı

...