Ben çektirdim hastaneden çıktım 24 saat çalıştım eve gittim duş aldım temizlik yaptım uyudum bir saat hafif bir ağrı oldu o kadar
Benim dışımı dikişsiz çektiler çene kemiğim kaydı çok kötü günler yaşadım 3 ay oldu diş etim inceldi yok gibi ve hala arada çok sizlar
1,512,150 soru
24,665,542 cevap
366,953 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın