Biz gibi evlilik yıldönümü doğum günü kutlamayan varmı inşalalh yanlız değilizdir bugün evlilik yıldönümüz bizimki dün pazardan çok seviyorum diye cennet meyvesi aldım dedi yaaaaaa
Aslında çok istiyorum özel bi şekilde kutlasın baneyle hediye alsın diye ama yok malesef kusuyormuyum hayır çünkü çok iyi bi baba çok iyi bi es hediye yerine doldurduğu bir sürü artıları var onları kendime hediye görüp avunuyorum ne yapayım
1,512,658 soru
24,671,961 cevap
367,298 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın