0 oy
2,207 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
Geçenlerde yaptırdım da nasıl gösterebilirim postu dkdkdkdj

Siz de atin ya djdjdjd

43 Cevaplar

0 oy
(34,544 puan) tarafından

Turkaz kılıfın çekemem şimdi :D

tarafından
Ne yüzün gördük ne kılıfın.
İpin göster bize sjdjjdd
(34,544 puan) tarafından
Sjsjsjjs ulan mirve ulannnn
-Reklam-
0 oy
tarafından

Biii döndürüp arkasına baktım telefonum da ne var diyeee:D

tarafından
:D seni yerim ahahahha
0 oy
tarafından

image

benimkide beleeeeee pazardan altın 10 tlaaa :D
tarafından
Çok tatlı kız :D
tarafından
İvittttttt ❤️❤️❤️
tarafından
Çok guzlmiş gulcan artıladım senı
tarafından
Teşekkür ederim aşkomm ❤️❤️❤️
0 oy
tarafından
Şeffaf iphone kılıfım canm 
tarafından
Vay be iPhone :D
0 oy
(8,462 puan) tarafından

Ay ne güzel ana kız ❤☹️ oğluşun nerde bacım :angel::ermm: maşallah❤

tarafından
Kız o fotodaki Ayşe'ye sarılan farukkkkk ahahahhaha
0 oy
(629 puan) tarafından

Buda bnm kilif yenisini cekemedm hamileyken cekmistm bunu atm dedm

image

tarafından
Renkliiii severmmmm
(629 puan) tarafından
Evet cnm bursadan almistm galaksili yuzuklu
0 oy
(5,570 puan) tarafından

Trendyol dan bunu sipariş ettim bunu kullanıyorum

image

tarafından
Ay çok güzel
(5,570 puan) tarafından
Saol canım
0 oy
(206 puan) tarafından
Ben kullanmıyorum kılıf bi daha mı gelicez dünyaya noluyosa olsun :D seninki güzelmiş ama güle güle kullan canım
tarafından
Kız koeudugundan deglde süs amaçlı djdjdj
0 oy
(7,211 puan) tarafından
Telefonum uzay yeşili kılıf sarı ele dümdüz
tarafından
Ahahha çok tatlısın ya tarife bak
0 oy
(672 puan) tarafından

image

benimkide böyle ellerime yeni krem sürdüm biraz kirli çıkmış :D
tarafından
Kirli olsa nolur yaaa :D
0 oy
tarafından

 

imagetaze 3 günlük kılıf :)))

tarafından
Jilet gibi zaten belli :D
tarafından
3 ay sonra yine bu postu aç :)))))
0 oy
(1,019 puan) tarafından

image

benimkide bu
tarafından
En sevdiklerimden biri
(1,019 puan) tarafından
evet cok guzeler çok severim bende
0 oy
(187,462 puan) tarafından
mervisim 1 kez attim linc yedim yaa
tarafından
Allahni  seversen at ben çok merak ettim benim postumda biri çıkıp öyle bı pok yiyemez
tarafından
Hadi sivdaaa at bende görmedim :)
tarafından
Bende merak ettim valla :)
(187,462 puan) tarafından
☺☺☺☺☺
(13,633 puan) tarafından
Kız attın mı sevda bende merak ettim
0 oy
(410 puan) tarafından

image

son 1 yıldır kullandığım ve hala kullanmakta olduğum:D
tarafından
Çok şık
0 oy
(8,929 puan) tarafından

image

böyle düz kırmızı :D evde 3 tane daha var ama annemdeyim atamam 2 tanesi daha kırmızı:D kırmızı aşkımı kimse sorgulamasin sjjfjsj şeffaf filan kullanamam arkada kart oluyo çünkü :D
tarafından
Ahahha yerim seni kırmızı bendede pembe duskunlugi var
0 oy
(2,290 puan) tarafından

image

2 tane sulu olan sanirim telefonu islatiyordu değiştirdim aktif olarak beyazi kullaniyorum :))
tarafından
Suludan bnde korkuyorum
0 oy
tarafından

Ayy çok güzelmiş ya :) sarardı benim ki ya

image

tarafından
Bnm şeffaf kahverengi oldu djdjd
tarafından
Şeffafların sorunu bu :)
0 oy
(3,582 puan) tarafından

Dün aldım böyle bişey

image

tarafından
Ne kadar cool
(3,582 puan) tarafından
Hahaha kabım pazardan Allah korusun nazardan canım hahahah
tarafından
Ahahhahaha enerjisi yüksek insanlara aşığım
(3,582 puan) tarafından
Bu gün hava çok güzel ondan enerjiğim harika bi güneş ne yakiyo ne donduruyo
0 oy
tarafından

image

bundan cnm benkmkisi

tarafından
Of ya bayiliyorum böyle seylere
tarafından
Kız hiç kullanışlı değil inan parmak tutma yeri sabit durmuyo bişey izlerken.  Sonra cam olduğu için çabuk ciziliyo.  Pulları dokuluyo memnun kalmadim:)
0 oy
(1,412 puan) tarafından

Tlfonunum renginde gold yani ve tam kaplama kılıfım 360 olanlardan bu sayede en ufak çiziğim bile yok 5 yıl olmak üzere ama miss gibi hala tlfonum :)

Bunun aynısı tek fark bu A7 2018 bnmki A7 2017  çıkarıp çeksem böyle net belli olmazdı 2 parçadan oluştuğu için

image

 :)
tarafından
Ya atsana
(1,412 puan) tarafından
Attım canım
tarafından
Çok cool beee
(1,412 puan) tarafından
Aynen ben çok beğiniyorum önce ki aynısının kırmızısıydı ondan önceki pembesiydi :)  tam kaplama olduğu için renk değişince yeni tlfon almış gibi oluyosun :) eğer bu kılıf eskiyene kadar tlfon hala bozulmazsa mavi bulursam mavisini yoksa şeffafını alıcam aynı 360 kılıf :)

İlgili sorular

+1 oy
19 cevap 1,125 göst.
0 oy
4 cevap 242 göst.
29 Ocak 2024 Diğer kategorisinde Kirazim (259 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 551 göst.
0 oy
3 cevap 270 göst.
13 Aralık 2022 Diğer kategorisinde Prens_annesi (232 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,748 soru

24,673,332 cevap

367,397 kullanıcı

...