Turkaz kılıfın çekemem şimdi
Biii döndürüp arkasına baktım telefonum da ne var diyeee
Ay ne güzel ana kız ❤☹️ oğluşun nerde bacım maşallah❤
Buda bnm kilif yenisini cekemedm hamileyken cekmistm bunu atm dedm
Trendyol dan bunu sipariş ettim bunu kullanıyorum
taze 3 günlük kılıf :)))
Ayy çok güzelmiş ya sarardı benim ki ya
Dün aldım böyle bişey
bundan cnm benkmkisi
Tlfonunum renginde gold yani ve tam kaplama kılıfım 360 olanlardan bu sayede en ufak çiziğim bile yok 5 yıl olmak üzere ama miss gibi hala tlfonum
Bunun aynısı tek fark bu A7 2018 bnmki A7 2017 çıkarıp çeksem böyle net belli olmazdı 2 parçadan oluştuğu için
1,512,748 soru
24,673,332 cevap
367,397 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın