+2 oy
1,176 göst.
Diğer kategorisinde (545 puan) tarafından
Bimin bezini çok duydum kullanıp da memnun kalan var mı onerirmisiniz ? 

21 Cevaplar

0 oy
(16,323 puan) tarafından
Oğluma 1 sene kullandık çok iyiydi ne pişik ne sızdırma hiç bir şey olmadı sadece biraz kalın ne zaman ki sleppy e geçtik cocugum pisikten mantardan kurtulamadı 
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
22 cevap 960 göst.
16 Ekim 2020 Diğer kategorisinde nrdn91 (1,856 puan) tarafından soruldu
0 oy
6 cevap 333 göst.
0 oy
7 cevap 399 göst.
17 Aralık 2021 Diğer kategorisinde Neslihankce (1,953 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 289 göst.
11 Ekim 2021 Diğer kategorisinde elis (3,252 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,452 soru

24,669,314 cevap

367,168 kullanıcı

...