+2 oy
2,619 göst.
Diğer kategorisinde (33,511 puan) tarafından

Bu gece de eve en son aldığınız şeyle adınızı birleştirin :D ben toz şeker selo :D


(eğlenmeyi çekemeyen çıksın posttan) :D 

72 Cevaplar

0 oy
(3,675 puan) tarafından
Damacan kado :D
(33,511 puan) tarafından
Hahaha çok iyi:D
(3,675 puan) tarafından
Ahahah tam uydu bana bu :D
-Reklam-
0 oy
(3,163 puan) tarafından
Kiz evin ihtiyacını eşim alır hep bn almıyorum 
(33,511 puan) tarafından
Peki o zaman:D
0 oy
(7,767 puan) tarafından
Uppppsss 

Turşu Gülşen hahahahahahahha
(33,511 puan) tarafından
Hahaha çok severim
(7,767 puan) tarafından
Bende öyle
0 oy
(672 puan) tarafından
Etli peri :)
(33,511 puan) tarafından
Onne kız:D
(672 puan) tarafından
En son et aldık benim adımda peri etli peri oluyor :))))
0 oy
(2,594 puan) tarafından

mandal seda  :D

(33,511 puan) tarafından
Puhahahah :D
0 oy
(1,076 puan) tarafından
Yoğurt ..saniye:)))))
(33,511 puan) tarafından
Bayılırım sana
(1,076 puan) tarafından
Ayyy bende bayılırım yaaaa
0 oy
(2,312 puan) tarafından
Yemek masası aldım dün bı de bazaya yatak aldık 4bugünde yine bı ton evin erzak eksiğini aldırdım eşime en son üzüm kavun alıp gelmiş marketten meyve bir haftadır neredeyse aldırmıyordm
(33,511 puan) tarafından
Sen ortaya karışık :D
(2,312 puan) tarafından
Aynen benden ziyade kocam bey alıyor bunuda al gel Harun koydum artık adını:))
(33,511 puan) tarafından
Hahaha gidesin yoksa harunun var :D
(2,312 puan) tarafından
Ahah aynen iki çocukla artık sıcaklarda hiçbir yere gitmek çekilmiyor:)
0 oy
(2,408 puan) tarafından
Acılı Şalgam Hicran
(33,511 puan) tarafından
Ayyy nası içiyon onu kız
(2,408 puan) tarafından
Çok seviyorum hele bide soğuk olsa ohhh
0 oy
(16,379 puan) tarafından
Ekmek özge =D
(33,511 puan) tarafından
Afiyet olsun canım ❤️
0 oy
(6,675 puan) tarafından
Kalem defter bide abur cubur :)
(33,511 puan) tarafından
Ohh:D
0 oy
(3,521 puan) tarafından

Diş jeli berivan ahahahh :D

(33,511 puan) tarafından
Hahaha :D
0 oy
(607 puan) tarafından
Üzüm Kübra :D
(33,511 puan) tarafından
Ay oğlum sanada bayılıyo :D
(607 puan) tarafından
Bende ona asdfjfkfk :D
0 oy
(2,585 puan) tarafından

Kolibandıdilan jsjsjsjsjsjs8-)

0 oy
(34,528 puan) tarafından

:Ddanino gece kuşu ahahahhaha

(33,511 puan) tarafından
Hahaha :D
0 oy
(1,737 puan) tarafından

Ben almadim kuzum esim aldi da kek sallama çay  tolga:D

(33,511 puan) tarafından
Hahaha afiyet olsun canım
(1,737 puan) tarafından
Saol canim
0 oy
(929 puan) tarafından
Lokum adeviye 
0 oy
tarafından

Hahahahaha gunun topikiiiii :woot:

Dürüm zeynep (kiz durum istedi de aksam :D )

0 oy
(581 puan) tarafından
Balık deniz hgkslhshdh
0 oy
(496 puan) tarafından
Priz melo :D
0 oy
(1,274 puan) tarafından
Turşu kezban :D

İlgili sorular

0 oy
35 cevap 1,448 göst.
0 oy
71 cevap 3,799 göst.
0 oy
13 cevap 653 göst.
17 Kasım 2024 Diğer kategorisinde Hicrannn (2,385 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 309 göst.

Kategoriler


1,512,202 soru

24,666,185 cevap

366,986 kullanıcı

...