0 oy
816 göst.
Diğer kategorisinde (1,013 puan) tarafından

image

hadi bakalım :)) 

30 Cevaplar

0 oy
(146 puan) tarafından
Bu durum da bn 1 oluyorum  ev iş çocuk yemek sıra bna gelmiyor 
-Reklam-
0 oy
tarafından
3 ü de ben hepsiyim:)))))
0 oy
tarafından
3..  yüm giii
0 oy
(7,041 puan) tarafından
Ev avradı malesef 
0 oy
tarafından
Temizlikte yaparım kendime de bakarım.
0 oy
(3,473 puan) tarafından

Evle erin karışımı ev işide yaparım kendime de bakarım bebemle de oynarım süper anne :D

0 oy
(8,044 puan) tarafından
Kesinlikle 1 oluyorum :D 
0 oy
(308 puan) tarafından
Ben sanırım er avradı oluyorum :D pek yemek temizlik yapmayı sevmiyorum tek başıma :D ama eşim herşeyin evliliği böyle ayakta tutuyorum :D aparatif yemekler ve süslenmeler :D 
0 oy
(2,585 puan) tarafından

Ben evavradı+er avradı

Ama keşke zalanzort olsaydım :D

0 oy
(64,967 puan) tarafından
ev avradi olmayanda ne bileyim ☺️☺️☺️

İlgili sorular

0 oy
8 cevap 442 göst.
15 Mayıs 2026 Ev & Yaşam kategorisinde Elifli1 (1,364 puan) tarafından soruldu
0 oy
61 cevap 2,290 göst.
0 oy
12 cevap 482 göst.
28 Mart 2022 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 188 göst.
28 Mart 2022 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,480 soru

24,669,717 cevap

367,192 kullanıcı

...