Ne kaa hamaratım yine içeceğinizi kapında gelin
Seni coooook seviyorum pastan da güzel olmuş
Ooo ellerine sağlık bebem bi tabak hazırla çay koyim geliyorum :D
Bu kadarını yapan çayı da koyar dimi
Yapma bunu bana bürütüs
Pis zayıf açlıktan ağzım kokuyo şuan gitmiş pasta börek atmış gözün kör olmasın
1,512,397 soru
24,668,585 cevap
367,132 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın