0 oy
1,405 göst.
Aile & Aşk kategorisinde tarafından

Ben eşiminde doğumda olmasını istiyorum ama benim dikkatimi dağıtımı bilemiyorum ? hem oda girmek istemiyor doğuma ikna edemedim bir türlü.  Eşiyle doğuma giren var mi ve nasıl geçti merak ediyorum :) 

23 Cevaplar

0 oy
(659 puan) tarafından
Benım esım gırdı zaten sezaryan olurken gormuyo bıle yanında olması guzel esının
-Reklam-
0 oy
tarafından
Tek kelimeyle hayır 
0 oy
tarafından
Benim eşim yanında olmak isterim hep der her acında sıkıntıda yanındaydım bunda da yanında olmak istiyorum der hep eğer nasip olursa hamile kalırsam özelde doğum yapacam eşimde gelmesi için 

İlgili sorular

0 oy
5 cevap 1,765 göst.
31 Aralık 2018 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 198 göst.
0 oy
3 cevap 195 göst.
3 Ekim 2025 Diğer kategorisinde sezen54 (127 puan) tarafından soruldu
+7 oy
36 cevap 1,664 göst.

Kategoriler


1,512,152 soru

24,665,629 cevap

366,960 kullanıcı

...