Ben eşimle sevgiliyken çok giderdik eltime 17 yaşındaydım 18 de evlendim oğlu var dalgasını geçerim ben sana geldim oğlun da bana getirecek diye ben soğuk mesafeliyim biraz ama eltim baya sıcakkanlı onun yanında açılırım
Kaynım var eltim yok Allaha şükür daha eltim olmadı ama daha kız küçük yani bilemdidm ben ne konuscagınıızı nasıl tanıştınız okulunu felan sor aile yapısını sor bunları öğren canm
Valla bende yarın tanisicam anasini faln getirecek kiz bana geliyolar eltim daha 18 mı 17 ne valla bende bilmiyorum samimi olsam yoksa mesafelimi olsam yaşıda daha küçük şu saat olmuş hala düşünüyorum kazam mübarek olsun
Eltimin adını bile gecen oğluma isim ararken öğrendim. Yaşasın uzak durmak. 1 sene üstüne tanımıştım ama adını merak edip sormamistim.
Kaynım olmadığı için eltim de yok
1,512,826 soru
24,674,436 cevap
367,450 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın