+1 oy
908 göst.
Diğer kategorisinde (3,740 puan) tarafından
Ya markete gidicektim evin eksilerini almaya üzerini de eşim getir dedi :( ne yapacam ben 

23 Cevaplar

0 oy
(800 puan) tarafından
Kaç kere 100 50 tl düşürdüm çok çok üzüldüm hep derim inşallah ihtiyacı olan biri bulur helal ederm ama eşim der canın sağ olsun bişy olmaz üzülme 
(3,740 puan) tarafından
Benim eşim hayatta öyle demez:(
-Reklam-
0 oy
(7,118 puan) tarafından
Yapacak birşey yok .Sağlık olsun de geç cnm. 
(3,740 puan) tarafından
Bulamadım daha :( sağlık olsun napalim
0 oy
(2,133 puan) tarafından
Canta almiycaksam tel kilifinin icine koyarim ben sende oyle yap ins bulursun 
(3,740 puan) tarafından
Aaa dur oyle yapayım ben bidakine niye gelmedi aklıma
(2,133 puan) tarafından
Yap canim :) buldunmu bari
(3,740 puan) tarafından
Yok canım bulamadim
(2,133 puan) tarafından
Uzuldum :(

İlgili sorular

0 oy
9 cevap 388 göst.
5 Ekim 2023 Diğer kategorisinde duygumiray (972 puan) tarafından soruldu
0 oy
23 cevap 618 göst.
30 Aralık 2021 Alışveriş-Hediye kategorisinde Mislimisli003 (6,378 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 355 göst.
25 Aralık 2021 Alışveriş-Hediye kategorisinde Aminee! (459 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 473 göst.
25 Kasım 2021 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,152 soru

24,665,629 cevap

366,960 kullanıcı

...