0 oy
1,031 göst.
Diğer kategorisinde (5,751 puan) tarafından

Sizce hangisi daha iyi yada dizin begendiginiz baska versa atarmisiniz

image

image

image

image

23 Cevaplar

0 oy
tarafından
2. Resim çok güzel ama rengi farklı olabilir yaşına göre tabii
(5,751 puan) tarafından
Ben siyah giyiniyorum canim genellikle
-Reklam-
0 oy
(2,246 puan) tarafından
2. Çok güzel kol ve yaka detayını çok beğendim 
(5,751 puan) tarafından
3vet bende begendim ben bide robali olmasinida sevdim
0 oy
tarafından
2. Resim daha güzel canm
(5,751 puan) tarafından
Tesekurederim canim

İlgili sorular

0 oy
10 cevap 479 göst.
3 Haziran 2024 Alışveriş-Hediye kategorisinde Melektrn (295 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 318 göst.
19 Ağustos 2021 Aile & Aşk kategorisinde Seldaekinci (530 puan) tarafından soruldu
0 oy
9 cevap 172 göst.
2 gün önce Çocuk & Ebeveyn kategorisinde anny (700 puan) tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 194 göst.
1 Aralık 2025 Diğer kategorisinde Onlygirl (1,229 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,651 soru

24,671,831 cevap

367,296 kullanıcı

...