0 oy
3,149 göst.
Diğer kategorisinde (1 puan) tarafından
Erkek arkadaşımla sürekli kavga ediyoruz beni engelledi dün akşam şimdide engeli kaldırdı ama yazmıyor hep böyle yapıyor çok üzülüyorum adım atan ben olmak istemiyorum yazarımı kendisi beklesemmi benmi yazsam yoksa

26 Cevaplar

0 oy
tarafından
Yol yakinken kaç 
-Reklam-
0 oy
(4,687 puan) tarafından
Senin bırakmanla bitiyorsa bırak peşine düşme 
0 oy
(4,959 puan) tarafından
Yazarsan daha çok üzülürsün.. engelemek nedir ya.. asla yazma tut kendini 
0 oy
(7,094 puan) tarafından
Yol yakınken kurtul o adamdan bacım sonra basın çok ağrır 
0 oy
(6,048 puan) tarafından
O zaman şimdi de sen engelle. Ne ugrasican ergenlerle. Açık açık diyim böyle davranan biriyle evlenirsen burada eşiyle anlasamayanlarin postlarini okuduğun gibi kendi postunu da paylaşmak zorunda kalabilirsin. 
0 oy
(2,133 puan) tarafından

O kaldirdiysa sen engelle sendede var engelleme :ermm:

İlgili sorular

0 oy
17 cevap 695 göst.
2 gün önce Diğer kategorisinde 1anne1ogul (1,915 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 362 göst.
25 Aralık 2023 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 222 göst.

Kategoriler


1,512,339 soru

24,667,962 cevap

367,097 kullanıcı

...