Eşim asla uyutmiyor. Sen annesisin beni istemez diyor. Oğlumun şu ara uyku düzeni değişti sık uyaniyor, sinirleniyorum. Bi bak diyorum seni ister diyor. Ben de bakmiycam yeter diye inatlastim mesela oğlum ağladı baya hiç umursamadi ya, yine ben kalktim.Ben uğraşırken o gece boyu horluyor. Bi de bazen uykumu alamadim falan demez mi çıldırıyorum. Sanki sadece benim çocuğum, erkekler genelde acayip dusuncesizler. İnsan bi der bu kız iyi degil ben bakiyim çocuğa az diye. Ama yok annesi bakarmis, anneyi istermiş bebek, kolay değilmiş tabi ki annelik.Oh horlasinlar paşalar babalık da zor iş canım
1,512,748 soru
24,673,332 cevap
367,397 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın