0 oy
1,028 göst.
Diğer kategorisinde tarafından

Annemlerdeyken bebegimi giydiriyordum çoraplarını giydirirken ayaklarinin altini öptüm sevdim<3 annemde ayaginin alti opulmez dedi niyeymis dedim gec yürür cocuk opulmez dedi:Dgulsem mi şaşırsam mi bilemedim 

Sizde de var mi böyle hurafeler

23 Cevaplar

0 oy
tarafından
Bana da diyorlardı yürümez çocuk öpme diye öptüm 11 aylık yürümeyi geçti koştu bile
tarafından
Oo masallah:))
-Reklam-
0 oy
tarafından
Hurafeler de bugün :))) 
tarafından
Hergun kiz bi gun olsa yine iyi:D
0 oy
tarafından
Var var bende inanmıyorum ama ole seylere:))
tarafından
Yani cnm inanilicak gibi degil ki hele bunlar iyi olanlar
tarafından
Yani iste batil seyler gelecegi yalniz Allah bilir bosver konussunlar he de gec

İlgili sorular

0 oy
15 cevap 2,063 göst.
20 Haziran 2019 Aile & Aşk kategorisinde ZeynepAsya'm (1,624 puan) tarafından soruldu
+1 oy
7 cevap 214 göst.
3 gün önce Çocuk & Ebeveyn kategorisinde Abcdhahagga (17 puan) tarafından soruldu
+3 oy
11 cevap 990 göst.
13 Ocak 2025 Kültür-Sanat kategorisinde indigo (10,356 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,768 soru

24,673,465 cevap

367,408 kullanıcı

...