0 oy
1,555 göst.
Diğer kategorisinde (32,625 puan) tarafından
Eltim bize uğradı bugün oturdu biraz Muhammed Aliyi severken sana imrendim çocuk yaptım yaa dedi harbimi kız dedim valla billa sana imrendim bol bol baktım hatta senin oğlana ama benzetemedm yakışıklı oğluna dedi şaşırdjm olsun senin bebişinde tatlış annesi dedim oğliiiiim benim oğullarım gbi sülalenizde yok alooo dedim içimdennnn :D ama maşallah onun bebişte beni çok seviyo kucağımda hiç ağlamaz kolay kolay susmayan bebik :) 

22 Cevaplar

0 oy
tarafından

Eltin de bi garip alooo:D

(32,625 puan) tarafından
:D hoşuma gitmedi deel alooo
-Reklam-
0 oy
tarafından
Nasıl güssel çocuk yapmışsın beaaa karı siye özenmiş de yapmış :)) 
(32,625 puan) tarafından
:D evet ya Allah Allaah

İlgili sorular

0 oy
43 cevap 2,301 göst.
18 Kasım 2022 Diğer kategorisinde Fatmayaren (879 puan) tarafından soruldu
0 oy
24 cevap 2,615 göst.
20 Nisan 2021 Diğer kategorisinde Huniliprenses (16,379 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,267 soru

24,666,953 cevap

367,045 kullanıcı

...