Adetm 15 gun gecikti test yaptim negatif çıktı. Negatif çıktığı aksama prezervatifin talihsizliği oldu ertesi gün ertesi gün hapı aldim hala adet olamadım neden ?
1,512,676 soru
24,672,195 cevap
367,323 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın