Bütün gün gezdim üzgünüm
Süpürge vileda wc banyolar yıkandı balkonlar temizlendi toz alındı yemek yapıldı çocuklar banyo yaptırıldı Bi daha süpürge yapıldı sonra yatş ohhh
Hiç bir şey yapmadım. Evi bile çekmedim. Yemeğinde eşim dışardan aldı yedik
Valla canım yatak odamı sildim supurdum
1,512,225 soru
24,666,450 cevap
367,010 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın