0 oy
1,998 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (386 puan) tarafından
annemle teyzem geldi başladım anlatmaya msjları aramalrı hepsini gösterdim amma teyzem inanmadı kızı ağladı inkar etti ikisi bana saldırdı teyzemin okuma yazması yok okudum anlattım ama fayda etmedi kızım yapmaz dedi bana hakaret etti annemde hiç ses etmedi beni savunmadı eşim teyzemle kızını kovdu annem bana kızdı teyzene anlatmasaydın dedi en çok anneme kırıldım kardeşi için beni savunmadı ve ben artık annemide görmek istemiyorum çok kırgınım teyzemde aldı kızını defolup gitti zaten  

35 Cevaplar

0 oy
(5,908 puan) tarafından
Simdi okudum diger postunu esine helal olsun gurur duy esinle basinin ustunde tasi onu bu devirde boyle erkek zor bulunur takdir ettim valla ... o kuzeninide ben olsam herkese rezil ederdim o msjlarin ekran resmini alip herkese gonderirdim o kizida yolardim agzina yuzune ****** ******** kadinin  dusmani kadindir yine her zmnki gibi pislik 
-Reklam-
0 oy
tarafından
Bence hazmedemediler ondan 
0 oy
tarafından
Ohh valla en iyisini yapmisin canim hiç acıma çünkü yaptığı affedilecek bisey değil resmen kocana göz koymuş allah bildiği gibi yapsin
0 oy
(386 puan) tarafından
elif2021 çok teşekkürler 

çok moral oldun bana ve merak ettin teşekkür ederim canım sağol 
0 oy
tarafından
İyi yapmışsın annen konusunda da canını sıkma kötü gününde yanında olmayan hiç olmasın eşin senin yanında başka hiç kimseye ihtiyacın yok Rabbim eşinle aranı bozmaya çalışanlara fırsat vermesin inşallah 
(386 puan) tarafından
amin inşallah canım ama çok kırgınım anneme nasıl olur
tarafından
Annenin de elbet aklı başına gelir ama herşey için çok geç olur mesafeni her zaman korumalısın
0 oy
(3,074 puan) tarafından
Herkes görsün ki onlar yalan yanls anlatmadan.insanlar bilsinler gercekleri..herkese özelden de at valla durum görmeyen fln  olur garantile..
0 oy
tarafından
Annen arkanda olması lazımdı kuzum 

Teyzende o kızda hayatındann tamamen çıksınlar pis kız 
(386 puan) tarafından
hamile halimle bana vurmaya kalktı teyzem ve annem hiçbirşey yapmadı eşim olmasa düvücekti beni
tarafından
Aaa terbiyesiz kadın
Baharım sen takma artık onları hayatına bak mutlu ol
Annenlende tavrını koru ki anlasın hatasını
0 oy
(10,761 puan) tarafından
Canim teyzenin okuma yazması yoksa kocasına çek gönder bak noluyo veya abisi falan varsa ona at yani böyle saçma şeymi olur sen teyzeni düşünüceksin diye huzurunun bozulmasına sessiz mı kalicaktin annenin tepkisi çok yanlış olmuş eğer kizin akli başında olsaydı onu kenara çekip konuşmamda yeterdi ama kız normal degilki o yüzden sen en iyisini yapmışsın boşver için rahat olsun hiç üzülme 
0 oy
(2,387 puan) tarafından
Töbe töbe önceki soruyu okudum valla dünyanın çivisi çıkmış bu nasıl kuzen Allah korumuş eşin iyi bir insan belli çaktırmadan Bi şekilde mesajları silmeyerek senin de görmeni istemiş 
(386 puan) tarafından
evet kaçkere uyardı beni  ama ben anlamadım
0 oy
(5,134 puan) tarafından
Allahım nasıl devir oldu ya kimseye güven kalmadı
0 oy
(837 puan) tarafından
Cane yerinde olsam vatsap durumu yaparım herkezde görsün terbiyesiz utanmiyormu evli barkli insanlarla uğraşmaya ne kadar edepsiz insanlar varya
(386 puan) tarafından
yaptım cane babası ağzına sıçmış valla babası aradı özür diledi ama kaldırmicam kaldır ben halledicem dedi amaaa kaldırmicam
(837 puan) tarafından
Ohhh iyi olsun iyi yaptın kiz terbiyesiz utancından çıkamaz artık insan icine
0 oy
(5,213 puan) tarafından
bacım sen teyzeni düşündün bak o sana ne etti keşke benim dediğimi yapıp o kızı bi ıçsaydın en başından görüşme hiçbiriyle ya nebiçim insan mesajı okuyosun gösteriyosun benm kızım yapmaz diyo cehalete bak ozaman senn kocan mı yaptı demeye getiriyo anlamadım.  ama sabahta demiştimya ben yerinde olsam cümle aleme o zilliyi rezil rüsva ederdim 
(386 puan) tarafından
ettim zaten sabah şoktaydım twyzem inansaydı durum yapmazdım şimdi tum ayle örendi msjları durum yaptım babasına abisine hepsap versin şimdi
(5,213 puan) tarafından
ufff aklıma geldide demek istemedim çok fenasın çok iyi yaptın :D ama annene üzüldüm neyse boşver senn ailen kocan
0 oy
(2,246 puan) tarafından
Annenin öyle yapmasına çok üzüldüm inşallah olayın şokundandır kızına mı inanacak 18lik cahile mi herkese paylaş madem böyle tepki veriyorlar akrabalarına yolla ekran fotosunu tencere dibim kara der mi
(386 puan) tarafından
babası aradı kaldır ben halledicem dedi özür diledi ama kaldırmicam hamile halimle bana vurmaya kalktı teyzem
(2,246 puan) tarafından
Haklısın canım kızına kızması gerekirken 10 yıllık evliliği bozmaya çalışan kızına kalksın o eller teyzen özür dilemiş olsa ben kızıma ağzının payını veririm demiş olsa bu konu bu hale gelmezdi kendi etti
(386 puan) tarafından
evet bana inansaydı yapmicaktım kapatıcaktım evime gelmesin diycektim ama o naapti bana vurmaya kalktı teyzem
(2,246 puan) tarafından
En iyisini yaptın Allah korusun böyle yapmasan o masum kocana iftira atardı belki
0 oy
(6,048 puan) tarafından
Ya çok merak ettim kızın numarasını gizleyerek buraya ekran görüntülerini atarmisin neler yazmış.
(386 puan) tarafından
ya denedim atamadim nasıl atılıyor fotu nerden yapabilirim
(6,048 puan) tarafından
Bende bilmiyorum ki hiç atmadım ya
0 oy
tarafından
Dayak yemediğine şükretsin o kuzenin bence görüşme Bi daha 
(1,061 puan) tarafından
Oh iyi yapmışsın

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 374 göst.
9 Haziran 2022 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 1,152 göst.
21 Mart 2023 Aile & Aşk kategorisinde Mrvyilmaz (639 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 490 göst.
15 Mayıs 2022 Aile & Aşk kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
1 cevap 168 göst.
14 Nisan 2025 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,789 soru

24,673,874 cevap

367,424 kullanıcı

...