0 oy
905 göst.
Aile & Aşk kategorisinde (2,265 puan) tarafından
Kizlar bebeğim 7 aylık şu ara resmen sinir sahibi oldu ya yemek yedirken oynarken falan kendini sıkıp ıııı diye bağırıyor normal mi bu hiç bu kadar sinirli bebek görmedim 

21 Cevaplar

0 oy
(3,138 puan) tarafından
Evet 6 aylık ve çok sinirli. Çıldırıyorum bazen
(2,265 puan) tarafından
Ay ben de ya bebeksin sen  kendine gel diyorum :)
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 277 göst.
23 Mayıs 2026 Diğer kategorisinde Azrasudd (313 puan) tarafından soruldu
0 oy
5 cevap 214 göst.
20 Mayıs 2026 Diğer kategorisinde eva_liya_6565 (150 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 76 göst.
20 Mayıs 2026 Diğer kategorisinde eva_liya_6565 (150 puan) tarafından soruldu
0 oy
7 cevap 496 göst.
15 Ekim 2025 Diğer kategorisinde Turkkk (1,177 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,519 soru

24,670,265 cevap

367,213 kullanıcı

...