Ustten atıldı yarım atıldı bir de arkadan gelsın guzel gelinler haydi akımı baslattıım kacıyorum
Telefon da fotoğraf kalmadı valla hep flaş ds
Hiç resmim yok arkadan çekilmiş hep önden
En arka bu kadarmış
Buda bizim çok güzeldi :-)
bbuda bizim
Hepsine baktım giriyorum
Yaa yeniden gelinlik giymek istedim )))
e buda benden olsun hepsimiz cok guzeliz masallah
1,512,150 soru
24,665,539 cevap
366,953 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın