0 oy
1,114 göst.
Alışveriş-Hediye kategorisinde (1,346 puan) tarafından
Ben geçen haftalarda bi bebek arabası beğenmiştim joelin bayanda güzeldi 700 tl dedi adam tanidikti biseyler daha yaparım dedi sonra kaynanamin yanında bu konu açıldı oğluna acelesi yok oğlum sonra alın dedi ama ben ne güzel uygun bulmuştum eşimde şimdi  doğumdan sonra alalım dedi bende o 2 katıda deseler alaçam dedim parasıda var yani kaynanam öyle dedi kafa karıştırdı

31 Cevaplar

0 oy
(874 puan) tarafından
Bebegim 3 aylikken almistik 
(1,346 puan) tarafından
Senikide baya erken almis
(874 puan) tarafından
Parayi annem verdi azda uzerine ben kattim oyle aldik kuzum .yoksa esime kalsaa almazdi yani.
(1,346 puan) tarafından
Erkek milleti hep ayni
(874 puan) tarafından
Ama aslinda pekte lazim olmuyo .simdi annem iki sokak uste oturuyor .aliyom kucagima goturuyom gidck biryer oldugunda normal arabayla gidiyoz .aldima da pismani ev 3 katta araba travel sistem cikartmasi zor oluyr
-Reklam-
0 oy
(5,213 puan) tarafından
bende hamişim önümüzdeki ay bebek arabası yürüteç ana kucağı biberon yani 6aydan sonra kullanılacak ne varsa alıcam sonuçta bunlar alınıcak ha şimdi ha sonra. bide bebek olduktan sonra gidip bunlarla uğraşılmaz şimdi rahatken. almak bana mantıklı geldi
0 oy
(1,519 puan) tarafından
49 günlük hala bebek arabasi yok 
0 oy
(6,849 puan) tarafından
Cnm araba konusu açılmışken 2 tekerlekli olanlar mı iyi uoksa tek tekerlek mi bilmem anlatabildimmi
0 oy
(2,071 puan) tarafından
Doğumdan 1 hafta sonra aldığıma pişmanım keşke önce alsaydım eğer arabanız yoksa ve tek isen çok zor oluyor aşıya kontrole giderken kullanırsın kucakta veya pusettr çok zor oluyor 
(2,071 puan) tarafından
Bu arada bende temmuzda doğum yaptim o yüzden sende yazın doğum yapacağın için çok rahatlık olur sana koyarsın bebek arabana çıkarın ayrıca markete falan giderken de çocuğunu kimseye bırakmak zorunda kalmazsın koy arabasına git
0 oy
(2,063 puan) tarafından
700 tl çok uygunmus  camimm o kaynan çok bilior  canimm  ben 30 haftamda sonra almistim  belli olmaz yani yılbaşından sonra belki hepsi artacak hiç alamaycaniz kaynani dinleme joelin  trawel sistemi psuet
0 oy
(7,140 puan) tarafından
Dogar dogmaz lazım oluyor aslında. Benim de kaynım saolsun oglum 4 aylıkken hediye almıştı 
0 oy
tarafından
Son 1 hafta vardı aldığım da 
0 oy
(4,687 puan) tarafından
Ben 30 haftalıkken aldım dolap uygulamasından
0 oy
(1,006 puan) tarafından
benim kaynanamda ne alsak almayin paranizi bosa harcamayin diyo onun icin yaninda asla alacagimiz seyo soylemiyoruz zaten lazim olan birsey ve bebegin bi suru ihtiyaclari var hepsini doguma yakin veya dogumdan sonra alirsaniz maddi acidan da zorlanirsiniz yavastan alin bence bende 5 aylik hamileym hafta ici bebek arabasini pusetini alacaz insalllah
0 oy
(3,725 puan) tarafından
5 aylık hamileydim beşiğini bebek arabasini mama sandalyesini bebek bakım çantasını aldık 

İlgili sorular

0 oy
46 cevap 2,042 göst.
+1 oy
7 cevap 560 göst.
28 Nisan 2024 Diğer kategorisinde Derineylem11 (1,684 puan) tarafından soruldu
0 oy
21 cevap 1,914 göst.
0 oy
6 cevap 532 göst.
21 Mart 2024 Diğer kategorisinde Mona Lisa (1,579 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,747 soru

24,673,270 cevap

367,385 kullanıcı

...