Allah yardımcın olsun canım
Ben keşke evlenmeseydim demiyorum tam tersi dünyaya bir daha gelsem eşimle evlenirdim gene
Yerinde olsam Onlarla Uğraşcama kediyle kavga ederim üzerimi başımı yırttırırım daha iyi ıyhhhh çekilmez,
Ah canım benim lohusalık ta insan daha bı duygusal oluyor kafana takmamaya çalış bebeğinin her anının tadini çıkar herşey gelip gecicek onlarin o günlerini çok ozliceksin herkese rağmen evlatlarına sarıl
1,512,207 soru
24,666,260 cevap
366,991 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın