Bebeğim eger kız olursa öykü koyacagız esimle ama erkek isimlerinde kararsız kaldık ne koyalım sizce
bizde kızımızın adini oyku koyacagizz
erkek ismi olarak kerem ve kerim ismi guzel
Metehan ❤❤❤❤❤❤❤
Uygar bence
.....
1,512,150 soru
24,665,542 cevap
366,953 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın