Merhabalar.
İlk oğlumda 300 lira almıştım doğum parasi. Ne yaptığımı tam hatırlamıyorum.
Bunda da 400 lira alacağım herhalde. Öyle biliyorum çünkü..
Kendime mi alayım birseyler yoksa bebeğime mi?
Siz neler yaptınız veya neler yapacaksınız?
Ben kendıme harcadım
Valla gittim kendine harcadım
Ankarada yedim :))))
1,512,163 soru
24,665,736 cevap
366,967 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın