0 oy
1,000 göst.
Diğer kategorisinde tarafından

Merhabalar.

İlk oğlumda 300 lira almıştım doğum parasi. Ne yaptığımı tam hatırlamıyorum. 

Bunda da 400 lira alacağım herhalde. Öyle biliyorum çünkü..

Kendime mi alayım birseyler yoksa bebeğime mi? 

Siz neler yaptınız veya neler yapacaksınız?

34 Cevaplar

0 oy
(814 puan) tarafından
Ben ogluma harcadim
-Reklam-
0 oy
(12,998 puan) tarafından
Ben ilkinde 300 aldım eşime verdim üstünü tamamlayip kendine tlfun aldı ikincisindeyse 400 aldım doğuma gelenleride dolar yaptım sonra satıp beyaz eşya taksisine verdik 
0 oy
tarafından

Ben kendıme harcadım

Babası bebeğe alıo zateb
0 oy
(668 puan) tarafından
Memurum. 9 bin lira kadar dogum yardimi aldim. Borca verdik biraz, üstüne ekleyip bilezik yaptik
0 oy
(11,729 puan) tarafından
Ben sanırım o zaman bı tane gram altın almıstım yada ceyrek bence koy kenara dursun bi sekılde.
0 oy
(16,379 puan) tarafından
Görmedim bile dogum parası Süt parası ne varsa eşim çekti ne yaptıgını bile demedi
0 oy
(16,319 puan) tarafından
Pandemi dönemine denk geldiği için alışveriş yapmıştık eşim çalışmıyordu 
0 oy
tarafından
Canim brn hata ettim 300 lira aldım hep kendime kıyafet yoktu şimdi ki aklm olsaydi para birikktrrdm kendime bilexik alrdn valla 
0 oy
(1,328 puan) tarafından
eşime verdim canım o an çok lazımdı sormadımda ne yaptiğini 
0 oy
(4,386 puan) tarafından
Benimde eli kulağında yatmak üzere neye ihtiyacımız varsa onu alırız galiba. Veya kızıma bez alırım 
0 oy
(10,761 puan) tarafından
Üzerini tamamlayıp altın aldım oğluma gelen bütün altınlar kenarda duruyo tek 1 kuruş bile harçlık gelse dokunmuyorum biriktiriyorum üzerini tamamlayıp altın alıp kenara atıyorum onlar bebegimin hakkı Allah iyi şeylere bozdurmayı nasip etsin zorda kalmadıkça kendimiz için bozdurmayi düşünmüyoruz 
0 oy
(34 puan) tarafından
300 tl almıştım üstüne 100 tl koyup oğlumu sünnet ettirdim :)) eşime kalsa kredi kartına yatıracaktı hahha çocuğu sünnet ettirdim rahatım:)
0 oy
tarafından
Eşime kaban aldim. 
0 oy
(739 puan) tarafından

Valla gittim kendine harcadım 

Ankarada yedim :))))

İlgili sorular

0 oy
0 cevap 128 göst.
3 Şubat 2024 Diğer kategorisinde Ayasa (2,866 puan) tarafından soruldu
0 oy
11 cevap 699 göst.
27 Kasım 2022 Diğer kategorisinde Zeynosss (16,092 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 363 göst.
7 Ağustos 2021 Diğer kategorisinde Kadriyendc (639 puan) tarafından soruldu
0 oy
2 cevap 364 göst.
6 Mayıs 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,163 soru

24,665,736 cevap

366,967 kullanıcı

...