Kayseride yalı yok işte yoksa orada da yaşardım da hizmetlilerim aşcılarım müştemilatımda yok ama gönlüm çok zengin halimize binlerce kez şükür
1,512,676 soru
24,672,195 cevap
367,323 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın