0 oy
860 göst.
Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde (261 puan) tarafından
Ben normal dogurdum ama hâla göbegim var yani normal sezeryan farketmiyo o gobek hersekilde kaliyo:)

21 Cevaplar

0 oy
tarafından
Sezeryanda kaliyoda normal doğumda kalmiyo yani bende kalmadi kanm çizgi bile yok
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
11 cevap 786 göst.
0 oy
0 cevap 98 göst.
20 Ocak 2024 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Zzzzzz (1,746 puan) tarafından soruldu
0 oy
3 cevap 249 göst.
17 Şubat 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Mirayin annesi (3,818 puan) tarafından soruldu
0 oy
11 cevap 718 göst.
1 Temmuz 2020 Diğer kategorisinde Berf (7,211 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,230 soru

24,666,621 cevap

367,022 kullanıcı

...