Kızlar 15+6 haftalık hamileyim bebeğimin cinsiyeti bile belli değil ama kaynanam eşime baskı yapıyor benim adim olacak Fatma geliyor Fatma gelecek diyor sürekli canımı sıkıyor esimde annesi böyle diyince koyalım diyo bnde kesinlikle istemiyorum. Ama esim aramızda kalıyor bnde ona üzülüyorum ne yapacam bilmiyorum :( sizinde böyle kaynananiz var mı
Benim annem vefat etti adı güldü. Eşim erva istiyordu kararlaştırdık ve erva gül koyacaktık. Kaynanam iki annenin adını bir koyun işte falan diye şakayla karışık laf soktu. Onun adını koymasak birebir bi şey demezdi ama alınırdı yani tatsızlık olurdu. Baktım eşim arada kalacak tamam Ayşegül olsun dedik öylece. Her kaynana bi çıtlatır yani canım açık açık demese bile. Adı da çok eski değil bence kaynananın. Anlamı da kötü değil yanına ikinci güzel bi isimle olabilir bence cinsiyetiniz kızsa ve tabiki son karar yine senle eşinin canım. Sağlıkla kucağına al inşallah
Benim kaynanam da kendi istediği isim konsun istiyor da baskı yapamıyor bana. Arada laf arasında söyler de benden biraz çekinir ısrar etmez.
Evet bnmde kaynanam oyle yaptı hatta ogluna hakkımı helal etmem dedı bnm adım olmzsa dye bnde dedm kmsenın ısmı olmayack bnm ıstedgm olcak dedim ıcmde nıye kalsın benm evladım dedım esımde dedı bız hangı ısmı ıstersek o dıye helal etmesen etme dedı senın ısmını koydurmam kızıma dedı tepkısını gosterdı saolsn kaynanamda smdı benm adımı sakın koymayın artk istemem dedi agırlıgını koymazsın skntı
Erkek olsaydı kocasının adını koydurmak istiyodu kız oldu allahtan kendi adında başka torunu vardı gerçi bunun da adını koyalım gibi bi laf etti ama kesinlikle karıştırmam kendi çocuklarının adını koyduğu yetmiyo bi de torunlarına mı karışacak biz de anayız. Ayrıca kocanınki ana da seninki ana değil mi neden senin annenin adını koymuyorsunuz? Büyüklerin adını koyma taraftarı değilim zaten isim önerilerine bile açık değildim ben kaynanama diyordum biz başka isim bulduk diye. Kocan aranızda kalıyorsa kocan yokken konuş bu konuyu biz bu ismi koycaz karar verdik de. Çizgini belli et bu senin çocuğun bıraksınlar da karar verme yetkisi sende olsun. Ay çok dolmuşum bu meseleden :)
Bana ne kaynanam ne kayınpederim teklifte dahi bulunmadılar koymıycağımızı biliyolar . Eşimle ikimiz karar verdik hatta ben buldum ben karar verdim eşimde onayladı :)
Benim kayinvalidem kendi ismini hiç sevmez biz koyalım desekte koydurmaz hatta kayınpederim kendi ismini kokysak hoşlanılan gibiydi kayinvalidem olmaz.oylle kendileri okadar verson dedi 1 kızım 1 loglulm var 2side bizim kararimizdi
Kayinvalidem iyidir hostur Allah eksin etmesin basimizdan ama benimki cocuk olmadan once bi iki dokundurdu. Ben sevmem oyle akraba isimleri herkes adiyla yasasin dedim. Cinsiyeti kiz ama ses etmedi sonra
Benim kayınvalidem hiç karışmaz isim konusuna biz dedik senin ismin olsun dedi yok güzel diyil başka isim koyun
Kiz kaynanama senin ismini koyacam dedim o bile koyma dedi gonlunden ne gecitkesa onu koy dedi ben gönlümden senin ismin geçiyor dedim eşim bile teyzeleri bile koyma dedi dedim ne acayip ailesiniillet koysun diye geline baskı yapıyor dediğim oldu koydum
Canım benim oğlumun adını da biz koyalım dediler bende izin vermedim kuzum bence senin evladın o sonuçta o kendi çocuklarının ismini koymuş sende kendi çocuğunun adını koy
Allahtan ki kaynanamın muhabbet  koy diyemez kayınpederim de sürmeli 
Öyle Bi sıkıntı olmadı bizde canım.
Ama iki isim koyun eeğer sende istersen
1,512,182 soru
24,665,984 cevap
366,978 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın