Canım benim eltimde ilk çocuğu olduğu zaman emzirmeye başlamış bebek doymadığı icn surekli aglarmis kaynanamda kizarmis jiye agliyo diye sonra kaynanam mama yapmış bebek susmuş diğer çocukları da emmemiş eltime hep kızarlarmış emzirme.doymaz diye bende 15 haftalik hamileyim 1 ay önce kaynanam sende eltin gbi olma doğal besleyecem diye tutturma sende onun gbi olma dedi bana.daha dogum bile yapmadım şimdiden emzirme konusunda strese soktular beni ya sütüm yetmezse diye
1,512,233 soru
24,666,629 cevap
367,023 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın