Selamünaleyküm hanımlar,
Evlendiğinize hiç pişman oldunuz mu, kavga anında ya da başka durumda?
Ben pişman olmadım şükür ama bazen gurbette olduğum için keşke anneme yakında olsaydım demiyor değilim ama nasip napalım
Bi kaç kez çok pişman oldum sebebi de eşim 36yaşinda toplasan10kez hastaneye gitmemistir ama benim sağlık problemleri oldugu icin surekli hastanelerdeyiz adam perişan oluyor.
1,512,675 soru
24,672,188 cevap
367,322 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın