Benim çevremde de var bi kişi onun yanında çocuğumu sevmiyorum üzülür diye bi defa hamile olduğumu söyledim telefonda o yok zannettim o da oradaymış agladi dedim keşke demeseydim çok üzüldüm ağladığına
1,512,159 soru
24,665,660 cevap
366,963 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın