Isimli termos aldim pazartesi sparis ettim doğum 21 hazirana kadar olacakti zaten çarşamba dogum yaptım cumaya hediye geldi baba olduktan iki gun sonra hediyesini aldi
Doğum yapmıştım yeni ve o gün isim konulacaktı kızıma kardeşime tişört aldırdım bı haftalık kızından hediye alınca çok mutlu olmuştu
1,512,748 soru
24,673,332 cevap
367,397 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın