0 oy
1,204 göst.
Diğer kategorisinde tarafından
Esimin arkadasina gittik ayni sokak . Arkadaşı ve esi avukat zenginler . Neyse arkadaşı sürekli laf atiyo ben fazla konuşmak istemiyorum . Bana rahat et falan diyor yastik falan veriyor  esimde diyo. Aliyle konuş ben cok guvenirim falan   . Tavirlarindan baya rahatsız oldum.  Kendimi eve zor attim ah bu erkekler. Bana diyo sen düğünde yani kendi düğününde cok gergindin bende dedim normal falan. Not esim lavobada karisi mu5fakdaudu9

24 Cevaplar

0 oy
(6,675 puan) tarafından
Çok sık gidip gelmeyin yada ayrı otırun sende suç biraz eşi mutfağa gittiğinde tek kalacağına  sende git bizde öyledir 
-Reklam-
0 oy
(539 puan) tarafından
Takılma böyle şeylere salla. 
0 oy
(4,848 puan) tarafından
27 yaşındayım 17 yaşında tanidim eşimi 2015 de evlendim bu zamana kadar arkadaşının evine gitsek dahi bir kere bile beni yalniz bırakmamıştır arkadaşıyla.bi problem var sanki eşinde değişik tuhaf
0 oy
tarafından
Kotu niyetle dememiştir bence 

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 454 göst.
2 Nisan 2026 Diğer kategorisinde Asude7777 (2 puan) tarafından soruldu
0 oy
0 cevap 77 göst.
+1 oy
8 cevap 557 göst.
0 oy
7 cevap 387 göst.

Kategoriler


1,512,692 soru

24,672,375 cevap

367,337 kullanıcı

...