Artık kimseyle samimi olmuyorum yalnızken konu komşu tmm ama eşim varken kimseyle aynı ortamda bulunmuyorum rezil dolu ortalık yaa midesizler
Allah hiç kimseyi şeytana uydurmasin rabbim sana sabır versin bebeğini düşün üzme kendini
1,512,225 soru
24,666,514 cevap
367,013 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın