Ben tutmayi denemistim ama fazlaca istifra ediyodum o yuzden tutmadim. Para cikardim bide dogurduktan sonra tuttum 30 gun canim borc olarak.
Ben tutardim ama şekerim var riskli o yüzden çok üzgünüm yemem gerek
Ben muhtemelen dogurucam ramazanda
1,512,150 soru
24,665,542 cevap
366,953 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın