0 oy
2,584 göst.
Diğer kategorisinde tarafından

Ay benim kazak filan ısırınca bi ses cikar yaa elma kabugundada oldu az once acayip bisi oluyorm yaaa bu nasi bisiy Allahimmm sizinde varmi böle tikleriniz ben buna **** oluyorm yaaaa kardeslerim bazen beni delirtmek icin yapar :D

42 Cevaplar

0 oy
(2,445 puan) tarafından

Avuç içlerim kurudugu zaman elimi asla kapatamam krem sürmem lazım illa hareket ettirmek için. Başkasının sırtını kolunu falan çıplak elimle kaşıyamam. Bir de şu eski süpürgeler var ya hıştt hıştt diye ses çıkaran onlara deli olurum ;)

-Reklam-
0 oy
(359 puan) tarafından

O kazak olayı ayyy düşüncesi bile Bi şekil etti beni :'(:'(

İlgili sorular

0 oy
2 cevap 343 göst.
29 Temmuz 2022 Sağlık-Diyet-Spor kategorisinde Birdilektut (2,180 puan) tarafından soruldu
0 oy
16 cevap 471 göst.
9 Eylül 2021 Aile & Aşk kategorisinde denizanne (514 puan) tarafından soruldu
0 oy
19 cevap 686 göst.
8 Mayıs 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
33 cevap 2,806 göst.
26 Kasım 2019 Diğer kategorisinde Selo De Bana (33,511 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,818 soru

24,674,230 cevap

367,441 kullanıcı

...