0 oy
1,141 göst.
Diğer kategorisinde (5,372 puan) tarafından
Şimdi haberlerde gördüm biri yıldönümü için polisten pasta istemiş bi çocuk cips çikolata istemiş iyice oyuncak oldu saçmalıyolar bnce sinir oldum bizim milletimiz herşeyde saçmalamasa olmuyo valla bilmiom siz ne düşünüyorsunuz 

22 Cevaplar

0 oy
(1,435 puan) tarafından
Allah akil versin insanlari kullanıyolar resmen yazık gercekten 
-Reklam-
0 oy
(2,762 puan) tarafından
Vala bende saçma buluyorum ilaç bez mama hariç insanlar iki gğn içşn bayağı abarttılar 

İlgili sorular

0 oy
4 cevap 663 göst.
20 Eylül 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
13 cevap 592 göst.
0 oy
2 cevap 268 göst.
22 Kasım 2023 Diğer kategorisinde Gurbett (741 puan) tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 572 göst.
25 Ocak 2023 Diğer kategorisinde Gamze amar (171 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,570 soru

24,670,957 cevap

367,259 kullanıcı

...