0 oy
1,674 göst.
Diğer kategorisinde (5,372 puan) tarafından
Zamanında ne güzeldi bu bahçeden kopan nar

Yüzümde gülümseme bi başka dururdu o zamanlar 

Ağrılar ödünçtü içimde koşan çocuklar uslu

Misafirlere ne bereketli sofralar kurulurdu

Yaz uzundu eskiden 

Zamanında böyle kayıplar yoktu

Sevinçlerimiz gerçekti gözyaşının ertesi umutlu

Güzeldim ben o yazlar kadar zamanında ailem çoktu

Güzeldim ben o yazlar kadar zamanında yazın bu kadar ağlamak yoktu ♥️ bu şarkı niyeyse ağlatır beni hep şimdi daha bi anlamlı geldi sizde bırakın bi şarkı sözü hayırlı geceler Allaha emanetsiniz 

21 Cevaplar

0 oy
tarafından
Oha doymadinmi sen oha yetmedi mi sana çüş san duş bana :D video izlemiştim dilimde kaldı :D 
(5,372 puan) tarafından
Şarkı mo gı bu :)
tarafından
Galiba şarkı :D
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
7 cevap 298 göst.
4 Şubat 2023 Diğer kategorisinde ryaaygt (701 puan) tarafından soruldu
0 oy
13 cevap 425 göst.
20 Nisan 2022 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 472 göst.
7 Ağustos 2024 Kültür-Sanat kategorisinde Dacc (151 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,304 soru

24,667,468 cevap

367,069 kullanıcı

...