Çok beklersin sinir oldum ama gitmiyorum boşa konuşun durun özelden özür dilemeyin
Kime laf soktun ben yine ne kaçırdım ya
valla ozelden kimseyle sohbet etmedim burda da kaliciyim diye dusunuyorum.mesafe candir . Özel muhabbete girince sey olmuyo. Mevzunuz ne bilmiyorum ama
1,512,311 soru
24,667,602 cevap
367,073 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın