Kızlar çok şükür oğlumu 11.45te dogurdumKurban olsun anası onu verene...Çok bal çokkkkDarısı tüm anne adaylarına inşallah...Anne olmak isteyen tüm annelerimizede dua ettim dogum yaparken.Rabbim tez zamanda sağlıcakla kucaginiza almayi nasip etsin meleklerinizi insallahhhh
Buarada oglum gogsumu inanilmaz vakumluyo ama sezeryan oldum diyemi bilmiorm sutum gelmio kızlar.Surekli emziriorum surekli somuruo ama sut yok.Kayisi suyu rezene nescafe bol su hepsini denedim.Napim baska?
Rabbım sağlıkla büyütmeyi nasip etsin inşallah süt konusuna gelince alakası yok bende sezeryan oldum direk indi sütüm sen sütün varmış gibi emzir sürekli iner Allahın izniyle sütüm yok diye sakın düşünme Allah yardımcın olsun bebisi kokla benim yerime ilk kokusu başka oluyo sıpaların bizimkiler kusmuk kokuyo
Allah analı babalı büyütsün kuzum ❤️❤️❤️
Ahhh canım Pinky ❣️
Ne güzel haber bu, sağlıkla büyüsün insAllah.
Ben normal doğum yaptığım halde 3. Gün gecesi geldi. Ama yine de emzirdim. Sıcak duş ve beyine sutun gelecek bebeğim doyacak msji iletmen. İnan her şey beyinde bitiyor. Şu ye bunu ye denilen hiçbir şey süt yapmıyor
1,512,793 soru
24,673,898 cevap
367,428 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın