Kayınvalidemle görüşmek istemiyorum, bu durum normal mi?

+2 oy
564 göst.
önce Diğer kategorisinde (41 puan) tarafından

Evinize çağırır misiniz yada evine ne sıklıkta gider siniz sever misiniz mecburiyetten mi görüşüyor sunuz 

30 Cevaplar

0 oy
önce (2,324 puan) tarafından

Günahım kadar sevmem onu 4 gün sonra Memlekete gideceğim utanmadan peşimden geliyor O da benimle gelecekmiş bir türlü kaçış yok ondan zorla hayatıma dahil oluyor zamanında neler neler yaşattı bana nereye gitsen kurtulamıyorsun ancak uzak bir şehre taşınayım

-Reklam-
0 oy
önce (64,963 puan) tarafından

o gelmez sık sık rahatsiz etmekten çekinir biz kafamiza estikçe gidiyoruz iyidir benim kaynanam sevmedigim huyları illa var ama iyi yönleri kapatiyor 

0 oy
önce (534 puan) tarafından

Sevmek mi , oğlunu boşadım yanına geldim şuan :) 

0 oy
önce (925 puan) tarafından

Zerre sevmem ama kızımın hattı için arada gider ya da çağırırım 

0 oy
önce (2,153 puan) tarafından

Severim sayarım insanız bazen hatası oluyor ama onun hatası eşimin hatrindan büyük değil. Eşim benim için çok değerli hamdolsun. O gözle bakınca kolay geliyor. Evimede çağırırım evlerinede giderim. Burada önemli unsur eş diye düşünüyorum. 

0 oy
önce (39,734 puan) tarafından

Sevmem. 20 güne yakındır da muhabbeti kestim. 

0 oy
önce (759 puan) tarafından

Günahlarımı daha çok seviyorum. En azından onları işlerken keyif aldım 😂😂

0 oy
önce (3,887 puan) tarafından

Evet çağırırım kaynanamın  sevdiği veya kayınpederimin sevdiği yemekleri tatlıları yapınca davet ederim beraber yeriz oda sürekli çağırır sağolsun seviyor musun sorusu zor bir soru ikimiz de birbirimizi aman aman sevmiyoruz birbirimizi alttan alıyoruz konuyu abartıp kavga haline getirmiyoruz  zaten kaynatanlarımın beni sevmesini beklemiyorum öyle bir isteğim veya ihtiyacım yok çocuklar arasında haksızlık yoksa sevgi benim için problem değil valla 

0 oy
önce (30 puan) tarafından

Hiç sevmem kendisini ama mecbur eşimin hatrı için he yok onun yüzüne huzurumumu bozacagım

0 oy
önce (122 puan) tarafından

Biz ayri sehirlerde yaşıyoruz. Ama evlilik yoluna girmeden önce hani anne kız modunda olamasak da böyle daha sıcak bir ortam kaynaşma bekliyordum. Ben öyle başladım o ise kötü biri değil ama soğuk biri. Samimiyetime karsilik alamayınca bende resmi oldum valla. 

Zaten en son anneme şey demiş ben doğum yaparken annem çiçekçi arıyormuş yavrum bianda geldi hiçbir şey yapamadık boş kalmasın kapısı diye o da valla birine yapınca hepsi isticek çocuklarından bahsediyor o yüzden çok kosturmamakta fayda var gibisinden laf etmiş. Annem de kızım senin kaynanam baya akıllı demişti. 😂 

Nötr yani ben ona o da bana muhtaç olmasın inşallah 🤲🏼

💡 Bu Konuda En Sık Sorulan Sorular

Kayınvalide ile ilişkilerde mesafe nasıl korunur?
Kayınvalide ile ilişkilerde sağlıklı mesafe korumak için sınırlarınızı nazik ama net bir dille baştan belirlemelisiniz. Özel hayatınıza dair detayları sınırlı tutmak, eşinizle birlikte ortak kararlar almak ve görüşme sıklığını kendi aile düzeninize göre ayarlamak çatışmaları önler. Saygı çerçevesini koruyarak evinizin kurallarını zamanla hissettirmek, uzun vadede daha huzurlu bir ilişki sağlar.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Kayınvalide ev ziyaretleri ne sıklıkla olmalıdır?
Kayınvalide ziyaretlerinin sıklığı tamamen çiftin yaşam tarzına, çalışma temposuna ve kişisel tercihlerine bağlıdır ancak ideal olanı haftada bir veya iki haftada bir planlanan ziyaretlerdir. Önemli olan ziyaretin zorunluluktan değil, gönüllülük esasına dayanmasıdır. Sık görüşmek yerine kaliteli ve huzurlu zaman geçirmeye odaklanmak, ilişkinin yıpranmasını engelleyen en etkili yöntemdir.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Kayınvalideye karşı soğuk davranmak yanlış mıdır?
Kayınvalideye karşı soğuk davranmak genellikle iletişim kopukluğuna ve aile içi huzursuzluğa yol açar. Soğukluk yerine mesafeli ve nazik bir tutum sergilemek, karşı tarafa sınırlarınızı hissettirirken aile birliğini de korumanıza yardımcı olur. Empati kurarak neden bu şekilde hissettiğinizi analiz etmek ve eşinizle bu konuyu yapıcı bir şekilde konuşmak, durumu çözmek için daha sağlıklı bir yaklaşımdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Kayınvalide ile görüşmek istememek normal mi?
Kayınvalide ile görüşmek istememek, ilişkide yaşanan geçmiş kırgınlıklar veya karakter uyuşmazlıkları nedeniyle gelişen oldukça yaygın ve normal bir duygudur. Bu durum sizin kötü biri olduğunuzu değil, sınırlarınızın zorlandığını veya beklentilerinizin karşılanmadığını gösterir. Önemli olan bu duyguyu eşinizle paylaşmak ve zorunluluk hissini minimuma indirecek orta yolu bulmaya çalışmaktır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?
Kayınvalide ile ilişkilerde huzur nasıl sağlanır?
Kayınvalide ile huzurlu bir ilişki sürdürmenin temeli, beklentileri düşürmek ve eşinizle bu süreçte bir ekip olduğunuzu unutmamaktır. Onunla iletişiminizi resmi tutmak, özel konulara girmemek ve gereksiz tartışmalardan kaçınmak aile içi huzuru artırır. Her iki tarafın da farklı kişiliklere sahip olduğunu kabul etmek, çatışmaları azaltan en temel psikolojik yaklaşımdır.
Bu yanıt faydalı oldu mu?

Yukarıdaki kısa yanıtlar bilgilendirme amaçlı editöryal özetlerdir.Bilgilerin doğruluğu süzgecimizden geçirilmiş olsa da, tanı ve tedavi için mutlaka doktorunuza başvurunuz. Tıbbi Doğrulama ve Yayın Sürecimizi İnceleyin.

İlgili sorular

0 oy
35 cevap 854 göst.
6 Nisan 2026 Diğer kategorisinde Tomatimm (40 puan) tarafından soruldu
0 oy
38 cevap 1,999 göst.
3 Kasım 2020 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 362 göst.
0 oy
22 cevap 1,051 göst.

Kategoriler


1,512,324 soru

24,667,790 cevap

367,083 kullanıcı

...