hanımlar karneler nerede hani? 😅
Bunları görünce öyle bır duygulandımki🥲benimde böyle dize dize taktirlerim vardı Allah bilir ne oldu hiç hatırlamıyorum😂
😅 vallahi özenle sakladım 😂
Ben hatırladım o zamanlar abim liseye gitmeme izin vermediği için yakmiştım hepsini anlık bır sinirle 😂
😑üzdü bu. abin üzdü yani daha doğrusu 🤦🏼♀️
Ewet çok üzülmüştüm 😔ama neyse sağlık olsun🤲🏻
1996-1997 ders yılı 😃 o yıllarda daha yokum ben 😃
ben dinozor olduğumu yine belli ettim😂😂
Estağfirullah😊😊 demekki yıllarca karneler değişmemiş benim zamanım da da aynıydı.
Kız sen Osmaniye de mi yaşıyorsun
yok, Osmaniyeliyim da adanadayım 15-16 yıldır
Ben Osmaniye’nin ilçesindeyim
hangisi bi kadirliyle toprakkaleyi bilirim. o da çok fazla değil. merkezdeydik biz
Benim karne dosyam var ve her karnem, her belgem duruyor. Şu an çıkarmaya üşendim sadece 😀
saklamak çok güzel 😍
Benim karnelerimin hepsi duruyor
Biz 3 kardeşiz üçümüzünkide annemde bende kızımınkileri saklıcam inşallaj🌸
1,512,198 soru
24,666,164 cevap
366,986 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın