0 oy
2,229 göst.
Diğer kategorisinde tarafından

Şuan size ne iyi gelir? Mesela bana önce güzel bir masaj sonrasında eşimle çocukları anneme bırakıp gezmek iyi gelirdi. Aslında basit istekler bazen çok zor olabiliyor. Siz ne isterdiniz, bari hayal kuralım😅

46 Cevaplar

0 oy
(14,394 puan) tarafından

Temiz bir ev 😂sıcak bir duş şöyle jakuzi falan da olur fokur fokur 

tarafından

Hayali bile güzel geldi

-Reklam-
0 oy
(9,145 puan) tarafından

Tatile gitmek isterdim sınırsız para harcamak bide canımın istediği her şeyi yiyip de kilo almamak

tarafından

Ama çok şey istedin kuzum😄 sağlık olsun, yavaş yavaş hepsi olur

(9,145 puan) tarafından

Sen sordun bende söyledim şu an hepsini yapmak istiyorum canım çok sıkıldı morel bozukluğu falan bide kilo vermeye çalışıyorum napayım 😊

0 oy
(3,522 puan) tarafından


.Para huzur .

tarafından

Bende bende istiyoomm

0 oy
(5,985 puan) tarafından

Green cardi almak. İyi para kazanmak. Eşimle oğlumla iyi bir tatil hatta birden fazla 😄 biraz genel düşündüm 

tarafından

İsteklerimiz ücretsiz dilediğin kadar yazabilirsin🙃 ama sırayla olur heralde.  Çokta zor değil 

0 oy
(9,069 puan) tarafından

Anneme ihtiyacım var..18 yıl oldu gideli

Rüya gibi çıkıp gelse ne güzel olurdu 

tarafından

Anneler canevimiz. Allah rahmet eylesin. Kaç yaşına gelirsen gel anneye muhtaçlık bitmiyor

0 oy
(5,559 puan) tarafından

Şuan bana önce deliksiz bir gece uykusu sonra güzel bir masaj ardından eşimle başbaşa güzel bir vakit geçirmek çok iyi gelirdi 😭

0 oy
(453 puan) tarafından

Eşimin eski haline dönmesini o kadar özledim ki;(

tarafından

:(neyi var

(453 puan) tarafından

Kanser teşhisi konuldu;(Amliyat olduk zor bi süreçten gecıorz hamıleyım.Eşimin desteğini sağlıklıyken ki mutlu halımızı özledm

tarafından

Eskisindende daha sağlıklı, mutlu günler nasip etsin size canım. Allah şifa versin tez zamanda. İmtihanınızı kolay eylesin. Senin hep yanında olsun.🌸

(453 puan) tarafından

Amin canm benim herkesin yuvası mutlu sağlıklı huzurlu olsun🙏

0 oy
(5,270 puan) tarafından

Çay sigara 

Not 

Sigara sağlığa zararlı 

Lütfen içmeyin 👌🏻

Ocağa koydum çayı demini alsın 

tarafından

Ohh başlamışsın istekleri yapmaya, biz çayı akşam yemekten sonra içeriz  genelde

(5,270 puan) tarafından

Benim tüm gün açık oluyor altı cayciyim bacım ben 

0 oy
(3,268 puan) tarafından

Babama çok ihtiyacım var aslında şuan bebeğimi görmesini çok isterdim onun adını koyduğum için mutlu olurmuydu acaba diyorum hep mekanı cennet olsun başkada çok borcumuz var biraz para olsa iyi olurdu onada allah büyüktür bı kapı açılır 

tarafından

Allah sizlere sağlık, sabır versin. Ölüm için en zor kısmı ayrılık

0 oy
(792 puan) tarafından

Emeklerimin karşılığını almak iyi gelirdi. Ailemin çevrenin eşimin benden beklentisi yüksekti  dandik bı sınavı kazanamiyoorum kaç yıldır (öğretmenlik 🥲)

tarafından

Dandik sınavı bu kadar takma, sen ondan daha fazlasısın. Olur yada olmaz. Hayat devamke

(792 puan) tarafından

Öyle tabi de .bende büyük bi özgüven eksikliği yaratıyor o yoruyor beni aslında 

0 oy
(1,782 puan) tarafından

Bulantilarin gecmesi gucumun yerine gelmesine ihtiyacim var 

tarafından

Allah yardımcın olsun,  hamile misin

(1,782 puan) tarafından

Evet.

0 oy
(845 puan) tarafından

,ilk 5yıl cocuk olmasın bide uyuku uyuku uyuku 

tarafından

Aminnnn

(845 puan) tarafından

Amin .

0 oy
(3,125 puan) tarafından

Eşime çok ihtiyacım var 

Yurt dışında şuan, yarın dönüyor 3 aydır ayrıyız 2 buçuk ay öncede babamı kaybettik 

Annem 400 km uzağımda 

Bu ara çok bunaldım biri 8. Sınıf lgs öğrencisi biri 6. Sınıf hem hafızlık yapmaya he okumaya çalışıyor merdivenden düşüp ayağını kırdı 

Biri 1. Sınıf öğrencisi

Çok bunaldım eşim hemen anneme götürecek gelince

tarafından

Zor bir dönem senin için, Allah kavuştursun canım. Başında sağolsun. Maşallah kuzılarına, Allah koruyup kollasın, emeklerinin meyvesini yemeyi nasip etsin 

0 oy
(4,223 puan) tarafından

Bana iyi gelen herşeye sahibim o yüzden mevlam ihtiyacı olana nasip etsin

tarafından

Ooo, havalı giriş yaptın mekana😎😆

(4,223 puan) tarafından

İyi bi aile hayatım var gerisi boş benim için

0 oy
(9,532 puan) tarafından

Suan eşim ve cocugumla yurtdisi tatlı.isterdim 😁

tarafından

Gercekten güzel olurdu 🫠

0 oy
(823 puan) tarafından

Ben sadece yalnız kalmak istiyorum ya. tek başıma şöyle yavaş yavaş salına salına temiz havayı içime içime bir sahil kenarında uzun uzun yürüyüş yapmak istiyorum.  hiç kimseyi hiçbir derdimi düşünmeden, çocuk şu an nasıldır eşim çocuğa bakabildi mi ağladı mı derdini anladı mı bilmem ne olayı olmadan. yani gerçekten rahat kafayla sadece yürümek istiyorum Bu bile yeter yanımda da başka hiç kimseyi istemiyorum

tarafından

Tükendin mi canım, ara ara bendede öyle oluyor. İnşallah fırsat bulursun 

0 oy
tarafından

Kocama hahahah

tarafından

🤣🤣🤣

tarafından

Kiz esim şehir dışında 3 4 ayda bir geliyor ondan 

0 oy
(43,040 puan) tarafından

Ailemin yanındayım. Sanırım eşime ihtiyacım var özledim kocisimi ☺️🤗

tarafından

Şafak ne zaman, Allah kavuştursun sizi canım, kıymet bilenlerden eylesin

(43,040 puan) tarafından

Şafak karanlık hocam 😀😀

0 oy
(17,108 puan) tarafından

Olmak istediğim hayalini bile kuramadığım yerdeyim 🥹🤲

Kızımı oğlumu odalarına getirdim uyumalarını bekliyorum 

0 oy
tarafından

Lohusayim iyileşmeye ihtycim var

tarafından

Allah kolaylık versin, hızlı ama biraz zor geçiyor, destekcin var mı

tarafından

Var ama, İnan batıyor birinin bir lafı bile. Sakin kalmaya çalışıyorum.  Sağlık herseydir

İlgili sorular

0 oy
39 cevap 1,966 göst.
30 Ocak 2022 Diğer kategorisinde 1Anne1Melek (452 puan) tarafından soruldu
0 oy
28 cevap 1,040 göst.
25 Mart 2020 Diğer kategorisinde Kelebeğimm (1,491 puan) tarafından soruldu
0 oy
63 cevap 2,661 göst.
9 Kasım 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,222 soru

24,666,390 cevap

367,001 kullanıcı

...