+1 oy
1,654 göst.
Ev & Yaşam kategorisinde tarafından

Ben bugun acicam ya ev soguk isinamiyorum artik. Sizde durum nedir

36 Cevaplar

0 oy
(16,142 puan) tarafından

Yok Ekim sonu gibi açılır herhalde merkezi sistem bizim

-Reklam-
0 oy
(1,563 puan) tarafından

İstanbuldayım daha açmadım... 

0 oy
(3,384 puan) tarafından

Dünden beri yağmur uagiyor rüzgar var hava aşırı soğuk kazak giyiyorum bebek olduğu için soba takıyorum arada

0 oy
(185 puan) tarafından

Bende açıcam gündüz sıcak gece buz gibi oluyor bebek var mecburen Edirne 

0 oy
(5,243 puan) tarafından

Dun aksam actm uyıyakalmısım tum gun yandı

0 oy
(4,315 puan) tarafından

Peteğin biri düştü yerinden toprak ev kombiyi açsam sorun olurmu akşam burasıda soğuk 2 gündür aşırı esiyor hava evde Güneş almiyor

tarafından

Petek nasil dustu anlamadim ama borulardan su sizmayacaksa sorun olmaz diye dusunuyorum deneyin. Bizim evimiz de disariya gore soguk oluyor

(4,315 puan) tarafından

Ev toprak ev kayın valide min evi gecici süreliğine buradayız montalama tduzgun yapılmamış düştü birden , dün eşim halletti açtık valla gece çok soguktu

0 oy
(3,766 puan) tarafından

Yok daha açacak kadar soğuk değil 

Gündüz sıcak akşam da battaniye yetiyor ama bir iki haftaya açarız bence 

0 oy
(9,263 puan) tarafından

Ben acıyorum, 2 gündür yakıyorum 35 de, oturma odası ve yatak odası sadece, hastaydık üsümeyelim diye actık bina boş ev sogudu

0 oy
tarafından

İzmirde hala klima açıyoruz 

0 oy
tarafından

İzmirde hala klima açıyoruz biz

0 oy
(783 puan) tarafından

Nerede yaşıyorsunuz ki ben manisada yaşıyorum ve burası hala sıcak gündüz 30 dereceleri buluyor geceleride eh denecek kadar serin kasıma kadar yolu var 

tarafından

Gecen yil da bu zamanlarda acmistim gunduz disarisi sicak olsa da bizim evin ici soguk oluyor

0 oy
(16,494 puan) tarafından

Ben açıyorum 2gündur. 33te fln yanıyor. Bizim burası gece 4° ye kadar düşüyor çok soğuk

tarafından

Aynen cnm ben de 30larda acmaya basladim. kışın 55ten aşağı yakamiyoruz evimiz cok soguk oluyor 

0 oy
(1,375 puan) tarafından

Kız biz daha balkonda uyuyoruz

0 oy
(2,468 puan) tarafından

Bursa'da bugün kollarım yandı bahçede sos yaparken ne peteği tsirtle duruyoruz hala bazı yerler o kadar soğudumuki şaşırdım

tarafından

Gunduz disarisi sicak oluyor ama gece soguk ve gunduz ev cok gunes almiyorsa ev de soguk oluyor 

0 oy
(203 puan) tarafından

Biz daha sıcak tan klima yı açıyoruz

0 oy
(745 puan) tarafından

Konya'dayim birden soğudu havalar yorganları çıkardım. Çocuk uzun kolluya geçti. Bizde ceketlerimizi çıkardık. Bir iki güne ısınıp tekrar soğuyacak havalar. Ekim gibi açariz gibi.

İlgili sorular

0 oy
37 cevap 1,277 göst.
23 Eylül 2024 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
16 cevap 855 göst.
19 Ekim 2024 Diğer kategorisinde Karadenizin incisi (14,397 puan) tarafından soruldu
0 oy
23 cevap 922 göst.
3 Haziran 2021 Diğer kategorisinde Mutluluk63 (1,146 puan) tarafından soruldu
+2 oy
18 cevap 832 göst.
13 Ekim 2025 Aile & Aşk kategorisinde gulistaN_18 (10,124 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,253 soru

24,666,839 cevap

367,043 kullanıcı

...