+2 oy
848 göst.
Diğer kategorisinde (10,357 puan) tarafından

Genel olarak realist, az duygulu, zaman zaman odun bilinsem de bu coğrafyanın arabesk damarı benim DNA'ma da nakşedilmiş :))

Kadınlar, çocuklar kalbimin en cız ettiği yerdedir her zaman. Kalbimin pamuğu bu iki konuda puf puf dökülür.

Arabeske yaşam tarzı olarak tahammül edemem pek. Melankolik biriyle zorlanırım, "Kalk kız silkelen bu ne bohem" derim. Ama benim de en arabesk, en bohem yanım Ahmet Kaya dinlemek sanırım. Kel alaka bir yerde bir türküsü gelir aklıma. Pazar yerinde mesela, ya da bir toplantıda herkes odaklanmışken benim "Saçlaarına yıldız düşmüş koparma annee ağlama" diye feryat edesim gelir :D Mırıldansam bir dert mırıldanmasam içim şişer ahahhaha :) 

Sonra da Müslüm Gürses. "Benim Meselem" şarkısı şarkı değil baştan sona bir felsefi yapıt bana göre.

Sizin de var mı böyle arabesk bir damarınız :))

27 Cevaplar

0 oy
(6,048 puan) tarafından

Kişilik olarak asla arabesk bir insan değilim. Ama bazı arabesk şarkıları severim. Daha doğrusu her telden müzik dinlerim. En olmadık zamanlarda o sıra dilime dolanmış arabesk yada türküyü söyler dururum 😅

Beni her duyduğumda hüzünlendiren '' Ünzile'' şarkısı. Yıllar geçse de hep içimi cız eder. Anne olduktan sonra da, ne zaman dinlesem ağlatır. Bir de Charles Aznavour'un '' hier encore '' şarkısı var. Bu iki şarkı beni böyle alıp götürüyor. 

-Reklam-
0 oy
(14,523 puan) tarafından

bu coğrafyada yaşayan herkesin bir arabesk damarı vardır. arap şükrüyü bilir misin 

0 oy
(4,591 puan) tarafından

Arabesk beni boğar sıkar büzüstürür bagirsaklarim düğümlenir ama yinede kendimi dinlemekten alikoyamadığım sırtıma jiletler vurasım geldiği Müslüm Baba şarkıları vardır. Onun haricinde Ajdar da dahil her telden müziği sever kucaklarım . 

0 oy
(4,357 puan) tarafından

Lisede hep arabesk takilirdim ben Orhan Gencebay Ömer Danış vs vs sonra o arabesk şarkıları mi gerçek hayatta yaşayınca bıraktım arabeski türkü dinliyorum artık 

0 oy
(15,831 puan) tarafından

Gülden karaböcek ve bunun gibi şarkılar dinleyen ben yeni nasıl şarkılarını duyunca kaçan gene ben 😄

0 oy
(1,796 puan) tarafından

Bir ara Azer Bülbül dinlerdim arabesk yanım dinleyip dertlenmekti😂 bile bile mutluyken bi anda aklıma gelir açardım sonrasi hayati sorgulardım🤭. Simdi iki tane bebem var popişimi kaşımaya fırsatım olmuyor. 

0 oy
tarafından

Hic ama hic arabesk degilmisim ne turku ne bi sey en fazla anadolu rock o da candir :D

İlgili sorular

0 oy
10 cevap 564 göst.
0 oy
22 cevap 571 göst.
24 Mayıs 2023 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,150 soru

24,665,585 cevap

366,955 kullanıcı

...