0 oy
1,068 göst.
Çocuk & Ebeveyn kategorisinde (6,017 puan) tarafından

Şu hararetli gündemi biraz olsun yatıştırmak adına, 

Benim banal sorularımdan biri olsun dedim. 

Havalar ısındığından beri, kızım ilk defa dün dondurma yedi. Ki dolapta her zaman dondurma var ama ona söylemiyorum. 

Bir yandan çocuk, tabiki yesin, toplasan 2 ay sıcak var diyorum. Bir yandan ne gerek var, büyüyünce zaten yiyecek diyorum. Ne kadar az hazır gıda versem, o kadar iyi. 

Sizler nasıl yapıyorsunuz? Bu arada kızım 3 buçuk yaşında. Oğlum 1 buçuk, ona hiç vermedim şimdiye kadar. 

31 Cevaplar

0 oy
(9,762 puan) tarafından

Kızım 22 aylık hiç vermedim inşaAllah uzun bir süre daha vermem 

(6,017 puan) tarafından

Ben de 1 buçuk yaş oğluma henüz vermedim. Bakalım ne kadar sürer. 

-Reklam-
0 oy
(1,531 puan) tarafından

İki bucuk yasinda veriyorum .gecen magazada musteriler kizim dondurma yerken bana katilimmis gibi baktilar😂hepsi bir agizdan yok cocuk donuyormus yok hastalanacskmis.herkes cocuguna istedigi seyi vermekte oxgur sonucta anneyiz kotulugunu istemeyiz ve hasta oluncada cocugumuza biz bakiyoruz.bizim canimiz aciyor.neyse 

(6,017 puan) tarafından

Ben hastalık konusunda korkmuyorum aslında, zaten yazın yiyoruz. İçinde kîmyasallar var diye çok vermek istemiyorum. 

0 oy
(7,746 puan) tarafından

Benim kızım da 3 yaşında ilk defa bugün dondurma istedi . Aldım iki yaladı attı. Sevmedi soğuk yemicem diyor. 

(6,017 puan) tarafından

Alışkanlıklar ile ilgili zaten. Kızımın kuzenleri var, onları görünce daha istekli oluyor. 

0 oy
(5,640 puan) tarafından

9 aylık kızımı tatilde 5 dk babasına bıraktım havuza girdim döndüm bir baktım dondurma yalatıyor. 🤷🏻‍♀️ şekerli şeyler vermiyordum hiç ilk defa babası verdi. Sonra da maraş dondurması verdim ama çok az. Abartı bir şekilde vermiyorum. 6 yaşında da oğlum var ona da evde olsa bile yok derim çoğu zaman çünkü evde var olduğunu bilince bitene kadar her gün yemek istiyor. 

(6,017 puan) tarafından

Küçük için henüz erken ama 6 yaş artık bilinçli. Benim kızın isteme ve sorma huyu yok henüz. İleride farklı olur ama kesin. 

(5,640 puan) tarafından

Artık dondurucuyu açıp kendisi bakıp buluyor zaten 6 yaşındaki. Hiç bilinçli bir tüketim söz konusu değil maalesef evde olduğu zaman alıp alıp yiyor abur cubur dondurma saklamak durumunda kalıyorum 🥲

(6,017 puan) tarafından

İyi yapıyorsunuz, başka çaresi olmuyor ki. Benim ablam ve yengelerim de sizin gibi saklıyorlar. Bizde abur cubur olmadığı için şuan öyle bir sorun yok. 

0 oy
tarafından

3 yaşında oğlum her gün bi tane dondurma yer izmir sıcağı iyi gidiyor dondurma 

(6,017 puan) tarafından

Bizde toplasan 2 ay çok sıcak diyebileceğim. 

0 oy
(11,989 puan) tarafından

Oğln 3 bucuk yaşinda baya seviyo alıyom yiyo bırakmadan külahlılardan alıyom

(6,017 puan) tarafından

Benimkide seviyor aslında ama her gün vermiyorum. 

0 oy
(570 puan) tarafından

Ay ben günde kaç kere veriyorum bağışıklıkla ilgili birde bir top veriyorum bazen iki kere bazen hiç 

(6,017 puan) tarafından

Hastalanır diye demedim aslında, kimyasal içerikli oluyorlar diye kararsız kaldım. Sonuçta hazır gıda. 

(570 puan) tarafından

Şuan herşeyde var ama neyden kaçsam çıkıyor tabi sen daha iyi bilirsin annesi olaraktan 

(6,017 puan) tarafından

Haklısınız her şeyde var, o yüzden ne kadar az verebilsem o kadar iyi diyorum. 

0 oy
(208 puan) tarafından

Bende hazır dondurma vermiyorum.. Güvendiğimiz bir dondurmacı var ordan alıp yediriyorumm oda hafta da 1 kere.. Evde kendimde yapıyorum çilekten muzdan yoğurt bal veya sütle çok seviyor marketten de külah alıyorum mis 

(6,017 puan) tarafından

Dediğiniz şekilde yapacağım ben de. Bunu sevip yemek isterse de hep yaparım. 

(208 puan) tarafından

Dondurma kalıpları var onlardan da al öyle de çok seviyorlar 

(6,017 puan) tarafından

O da aklımda evet, markete çıkınca alacağım mutlaka. 

0 oy
(3,102 puan) tarafından

3 yaşında yazın kayın babam her 2 3 güne bir alır. Bademcik sorunumz var ona rağmen yiyor .  Bu ayın sonunda ameliyat olacak geniz eti bademcik. Yaz kış yerdi. Her çocuk bir degil illa . Ben ne kadar sakınmaya çalışsam da alıştı maalesef 

(6,017 puan) tarafından

Benim kıza versem o da hayır demez. Ev dışında kuzenlerini yerken görünce istiyor, o zaman veririm. 

0 oy
(7,166 puan) tarafından

Ben büyük kızıma da vermiştim küçüğe de veriyorum 

Ne olacak ki veriyorum ara ara ılık su iciriyorum

(6,017 puan) tarafından

Hastalıktan değil, hazır gıda diye çok vermek istemiyorum. 

(7,166 puan) tarafından

Bende vermem ama illaki disarda denk geliyoruz 

Ortamlarda aliyorlar az da olsa veriyorum napiyim 

İçinde kalmasın diye cocuklarin

0 oy
(2,525 puan) tarafından

Bende güzel yerden aldiriyorim eşime kutuda geçen küçüğe gostermeden yedik ama içime battı zaten yemeyi çok beceremiyor bi yemek kaşığı anca yiyodur  büyük oglumla bugün verdim büyük çok seviyo almış buzluktan yicem diye tutturdu verdim ikna edemedim normalde çok yemiyoruz hemen boğazı ağrıyor okusuruk oluyo diye bazı doktor da dondurma yesin diyor boğaz icin dışarda çok almiyorum ama istiyordu geçen alalım çubukta diyor beş buçuk yaşında ben evde hep verrdm günlük adanaliyim smdi Urfa buranın sickLarini bilen bilir   dondrma iyi gidiyor :)

(6,017 puan) tarafından

O kadar sıcaklarda yenmesi çok normal. Hem oğlunuz da biraz büyükmüş. Bizde öyle aşırı sıcaklar yok. O yüzden toplasan 2 ay anca tüketiyoruz. 

(2,525 puan) tarafından

Anladım canım burası aşırı sıcak ona rağmen erteledik hamileyim canım istiyordu öyle aldrdim yemesinlwr diye bende yemiyordum gece yiyorum içime batıyor seviyor oğlum da 

İlgili sorular

0 oy
23 cevap 481 göst.
23 Ağustos 2023 Diğer kategorisinde Sudenaz (224 puan) tarafından soruldu
0 oy
4 cevap 457 göst.
20 Temmuz 2022 Alışveriş-Hediye kategorisinde Minikanne (3,850 puan) tarafından soruldu
0 oy
10 cevap 1,296 göst.
0 oy
18 cevap 558 göst.

Kategoriler


1,512,230 soru

24,666,627 cevap

367,023 kullanıcı

...