Şu hararetli gündemi biraz olsun yatıştırmak adına,
Benim banal sorularımdan biri olsun dedim.
Havalar ısındığından beri, kızım ilk defa dün dondurma yedi. Ki dolapta her zaman dondurma var ama ona söylemiyorum.
Bir yandan çocuk, tabiki yesin, toplasan 2 ay sıcak var diyorum. Bir yandan ne gerek var, büyüyünce zaten yiyecek diyorum. Ne kadar az hazır gıda versem, o kadar iyi.
Sizler nasıl yapıyorsunuz? Bu arada kızım 3 buçuk yaşında. Oğlum 1 buçuk, ona hiç vermedim şimdiye kadar.
Kızım 22 aylık hiç vermedim inşaAllah uzun bir süre daha vermem
Ben de 1 buçuk yaş oğluma henüz vermedim. Bakalım ne kadar sürer.
İki bucuk yasinda veriyorum .gecen magazada musteriler kizim dondurma yerken bana katilimmis gibi baktilar😂hepsi bir agizdan yok cocuk donuyormus yok hastalanacskmis.herkes cocuguna istedigi seyi vermekte oxgur sonucta anneyiz kotulugunu istemeyiz ve hasta oluncada cocugumuza biz bakiyoruz.bizim canimiz aciyor.neyse
Ben hastalık konusunda korkmuyorum aslında, zaten yazın yiyoruz. İçinde kîmyasallar var diye çok vermek istemiyorum.
Benim kızım da 3 yaşında ilk defa bugün dondurma istedi . Aldım iki yaladı attı. Sevmedi soğuk yemicem diyor.
Alışkanlıklar ile ilgili zaten. Kızımın kuzenleri var, onları görünce daha istekli oluyor.
9 aylık kızımı tatilde 5 dk babasına bıraktım havuza girdim döndüm bir baktım dondurma yalatıyor. 🤷🏻♀️ şekerli şeyler vermiyordum hiç ilk defa babası verdi. Sonra da maraş dondurması verdim ama çok az. Abartı bir şekilde vermiyorum. 6 yaşında da oğlum var ona da evde olsa bile yok derim çoğu zaman çünkü evde var olduğunu bilince bitene kadar her gün yemek istiyor.
Küçük için henüz erken ama 6 yaş artık bilinçli. Benim kızın isteme ve sorma huyu yok henüz. İleride farklı olur ama kesin.
Artık dondurucuyu açıp kendisi bakıp buluyor zaten 6 yaşındaki. Hiç bilinçli bir tüketim söz konusu değil maalesef evde olduğu zaman alıp alıp yiyor abur cubur dondurma saklamak durumunda kalıyorum 🥲
İyi yapıyorsunuz, başka çaresi olmuyor ki. Benim ablam ve yengelerim de sizin gibi saklıyorlar. Bizde abur cubur olmadığı için şuan öyle bir sorun yok.
3 yaşında oğlum her gün bi tane dondurma yer izmir sıcağı iyi gidiyor dondurma
Bizde toplasan 2 ay çok sıcak diyebileceğim.
Oğln 3 bucuk yaşinda baya seviyo alıyom yiyo bırakmadan külahlılardan alıyom
Benimkide seviyor aslında ama her gün vermiyorum.
Ay ben günde kaç kere veriyorum bağışıklıkla ilgili birde bir top veriyorum bazen iki kere bazen hiç
Hastalanır diye demedim aslında, kimyasal içerikli oluyorlar diye kararsız kaldım. Sonuçta hazır gıda.
Şuan herşeyde var ama neyden kaçsam çıkıyor tabi sen daha iyi bilirsin annesi olaraktan
Haklısınız her şeyde var, o yüzden ne kadar az verebilsem o kadar iyi diyorum.
Bende hazır dondurma vermiyorum.. Güvendiğimiz bir dondurmacı var ordan alıp yediriyorumm oda hafta da 1 kere.. Evde kendimde yapıyorum çilekten muzdan yoğurt bal veya sütle çok seviyor marketten de külah alıyorum mis
Dediğiniz şekilde yapacağım ben de. Bunu sevip yemek isterse de hep yaparım.
Dondurma kalıpları var onlardan da al öyle de çok seviyorlar
O da aklımda evet, markete çıkınca alacağım mutlaka.
3 yaşında yazın kayın babam her 2 3 güne bir alır. Bademcik sorunumz var ona rağmen yiyor . Bu ayın sonunda ameliyat olacak geniz eti bademcik. Yaz kış yerdi. Her çocuk bir degil illa . Ben ne kadar sakınmaya çalışsam da alıştı maalesef
Benim kıza versem o da hayır demez. Ev dışında kuzenlerini yerken görünce istiyor, o zaman veririm.
Ben büyük kızıma da vermiştim küçüğe de veriyorum
Ne olacak ki veriyorum ara ara ılık su iciriyorum
Hastalıktan değil, hazır gıda diye çok vermek istemiyorum.
Bende vermem ama illaki disarda denk geliyoruz
Ortamlarda aliyorlar az da olsa veriyorum napiyim
İçinde kalmasın diye cocuklarin
Bende güzel yerden aldiriyorim eşime kutuda geçen küçüğe gostermeden yedik ama içime battı zaten yemeyi çok beceremiyor bi yemek kaşığı anca yiyodur büyük oglumla bugün verdim büyük çok seviyo almış buzluktan yicem diye tutturdu verdim ikna edemedim normalde çok yemiyoruz hemen boğazı ağrıyor okusuruk oluyo diye bazı doktor da dondurma yesin diyor boğaz icin dışarda çok almiyorum ama istiyordu geçen alalım çubukta diyor beş buçuk yaşında ben evde hep verrdm günlük adanaliyim smdi Urfa buranın sickLarini bilen bilir dondrma iyi gidiyor :)
O kadar sıcaklarda yenmesi çok normal. Hem oğlunuz da biraz büyükmüş. Bizde öyle aşırı sıcaklar yok. O yüzden toplasan 2 ay anca tüketiyoruz.
Anladım canım burası aşırı sıcak ona rağmen erteledik hamileyim canım istiyordu öyle aldrdim yemesinlwr diye bende yemiyordum gece yiyorum içime batıyor seviyor oğlum da
1,512,230 soru
24,666,627 cevap
367,023 kullanıcı
Lütfen şikayet nedeninizi seçin:
Yüklemek için tıklayın