0 oy
2,196 göst.
Diğer kategorisinde (13,632 puan) tarafından
Kızlar 2  buçuk senelik evliyim eşimi seviyorum çok şükür orda sıkıntı yok ama ne eşim bana ne ben eşime (Canım aşkım bitanem vs)gibi sözler asla söyleyemiyorum cekiniyorum birazcık eşim çekinmemem lazım ama yapamıyorum her şeyde böyle diyemiyorum acaba diye düşünmekten evet canlarım beni gaza getirin nasıl alışayım ne yapmam lazım:)şimdiden teşekkür ederim 

21 Cevaplar

0 oy
tarafından
Kardesss once sakaya buldur bikac kere skayla karışık söyle sonra devami gelir alisirsin hadi kolayy gelee
(13,632 puan) tarafından
Teşekkür ederim tatlım
-Reklam-

İlgili sorular

0 oy
3 cevap 369 göst.
6 Eylül 2021 Diğer kategorisinde bebis63 (48 puan) tarafından soruldu
0 oy
18 cevap 1,279 göst.
9 Ağustos 2021 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
8 cevap 648 göst.
11 Mart 2020 Diğer kategorisinde misafir tarafından soruldu
0 oy
11 cevap 902 göst.
16 Nisan 2019 Güzellik-Bakım kategorisinde ceylin34 (1,698 puan) tarafından soruldu

Kategoriler


1,512,233 soru

24,666,637 cevap

367,026 kullanıcı

...